
Bir olay, bir söz ya da yaptığınız bir hata sizi kendinizden nefret ettirecek bir duruma soktu mu?

Babam yardım istemişti sıcaktan dolayı olmaz demiştim dizini burkmuştu yıllardır acısını çekiyor
Bu yüzden kendimden tiksiniyorum her sancılandığında kalbim paramparça oluyor modum düşüyor
Zaman zaman oluyor canım.
Cevap
8Cevap
Kendimden değil de kendilerinden nefret ettirenler oldu
Hayır. Hata yapmışsam bile bu beni olgunlaştırır diye düşünüyorum.
Bende hata yapinca kendime cok kiziyorum asla yanlis yapmicalsin diyorum senin yaptin cok guzel ama ben onu yapamiyom
@yabanarısı123 illaki üzülürsün ama her zaman kendini sev..
Evet, ne babam beni sevdi ne de ben babamı sevebildim
İlk okuldayım 8 ,9 yaşındayım zengin arkadaşlarımın evine gittim birlikte okula gideriz diye başka sınıftan olan akrabaları olan kız açtı kapıyı bu gün okul yok 23 Nisan dedi bende çiş iç dedim elimdeki meyvesuyu şişemi istedi ona verdim içeri gitti geldi içti sandım bana verdi azıcıktı acık sarı olmuştu rengi ve sıcaktı alıp gözünün önünde hepsini içtim çişi oldunu biliyordum genede meyvesu sandım kız bana çişini içirtmişti
aile içi problemler annem babamı kastediyorum sinir oldum
Kadın olarak doğmam yetiyor.
Sağlığım ve iyi niyetimin kurbanı oluşum.
"Ben seni annemin karşına gelinin diye götürmem"
Evet, oldu.
Hayır.
Yaşamak
Evet oldu
1 kişi öldü sağolsun
Olmadı
Oldu
Hayır, olmadı.
Olmadı
Oldu.
Çok oldu.
Oldu
Oldu çok fazla
Çok şey oldu
Oldu elbette
Olmadı
Çok hatalar yaptım.
Oldu.
Evet oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?