İnsanların ağzından çıkan sözlere pek itimat edemiyorum. Sizce de normal miyim?

Çoğu tanıdığım kişi Sanal olsun reel olsun ağzından çıkan sözleri gerçekleştirmiyor. Bu yüzden artık insanlara inanasım gelmiyor.
İnsanların ağzından çıkan sözlere pek itimat edemiyorum. Sizce de normal miyim?
Cevapla