Hayata geç kalıp, sonra kötü hatalae yapıp toparlanmaya çalışanlar var mı?

Hayatımın özeti bu resmen. Her şeye geç kaldım bir yandan bunu toparlamaya çalışıyorm eğlenmeye felan çalışıyorm. Normalse eğlenmek ugrasılması gereken bişi değil ama ben kendimi geç kalmışlk yüzünden sıkıyorum. İşte bir yandan da geç kaldıgım için yaptığım hatalı oluşumlardan fikirlerden somut soyut her türkiye şeyden arınmaya çalışıyorm çünkü her şeyi öğrendim insanlarla ilgili akıllandm. Fakat yorulmaya başladım ya. Hızlı yaşadım çünkü. Neyse sakın hayatım şu an. İşte tek amacım toparlanmaya çalışırken yaşanmamış hayat + hatalı bir hayattan kurtulmaya çalışırken bir de bakmışım yesyeni bir sayfa. Tek amacım yeniden doğmak sanki hiç geç kalmamışım gibi ve hiç geç kalma sebepli hatalar yapmamışım gibi hayatta. Her insan hata yapar ve bir şeylere geç kalmıştır bilyorum. Ama benimki aşırıydı. Çok uzun süre uzak kaldım insanlardan felan. Sosyal zekamı toparlamaya çalıştım bir müddet gelişme de var. Aklımı ortaya koydum koyuyorm da. Tek istediğim ilerde huzura ermek. Ama sonradan görme olurm ben bu kadar acının üstüne diye düşünüyorum. Çünkü duygusuz bir hayat içine atma + birden kötü şeyler yaşama + toparlanamama stresi var bide şu an zaten. Toplayamazsam bilmiyorum kendime naparım. Benm için önemli yani gelişmek. Her şey hassas derecede önemli benm için şu an çünkü hatalara bile geç kaldım :( yılardır kusursuz yaşadım birden dinden çıkmış biri düşünün birden zihniyetim değişti benm. çok utangaç birinin her şeyi yaptığını düşünün. Benim cezam da hayata yetişmek oldu işte.

Hayata geç kalıp, sonra kötü hatalae yapıp toparlanmaya çalışanlar var mı?
Cevapla