#SheWolfWoman
#Hayatı kendisine acıyarak, bahane üreterek yaşamak daha da geç bırakmaz mı insanı hayata?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝⭐🌾
#SheWolfWoman
#Hayatı kendisine acıyarak, bahane üreterek yaşamak daha da geç bırakmaz mı insanı hayata?
#KişilikKarakter

#SonsuzEnerji
#💛🐝⭐🌾
Hayır tabi ki de.. bir insan kendisine acıyorsa hayatta kimse o insana acımaz.. önce insan kendini sevmeli acımayı bırakıp işe koyulmalı ve bahane bulmamalıdır.. anca bu şekilde bir şeyler başarır
Öyle insanlar ne başarılı olur ne de yüzleri güler. İnsan kendisini sürekli ezik konuma nasıl sokar anlamış değilim ama yapıyorlar ve ben bu duruma çok çok sinirleniyorum
Cevap
4Cevap
Çözüm odaklı insanlar ve geleceğe odaklı insanlar daha başarılı bence. Geçmisten dersleri almalı tabiki. Ama geçmişte yaşamak gelecekten vazgeçmek gibi , kabuğunu kıramamak gibi..
Her zaman ağlarlar ve asla başarı sahibi olamazlar sürekli bahane üretmekten geliştirmeye ihtiyaç duymazlar kendilerini
Başarılı olamazlar, ozguven eksikliği yaşayan kişilerdir.
Sürekli acıtasyon yapanlarla isim olmaz. İçimi bayıyor o tipler
Olacaklarını pek zannetmiyorum
Duyguları olan insan en özelidir
olamazlar tabi ki
Bana göre ezik sınıfında onlar
Asla olamaz.
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?