Yanlış insanları sildikçe hayatınız da insan kalmadığı oluyor mu?

Bazen arkadaşlarımla dışarı çıkarın Eylül elinde sürekli telefon sevgilisiyle konuşuyor TikTok da geziyor sohbet bile etmiyor bu yüzde buluşmuyorum.

Ceyda var sürekli sevgili peşinde örneğin kahve içmeye çıkıcaz erkek arkadaşlarını da çağırıyor rahatsız oluyorum bu yüzden bulşmuyorum

Önceden telefonlarınıza bu kadar bağımlı ve kitli değildik 10 yıllık arkadaşlarım bu kişiler benim ve son 2 yıldır hep böyleler ama en kötüsü hayatımdan yanlış kişileri çıkardıkça çevrem de kimse kalmıyor...

Yanlış insanları sildikçe hayatınız da insan kalmadığı oluyor mu?
Cevapla