
Hayatımda her zaman yenilik arayan biriyim.. biraz değişiklik gerekiyor sanırım.

Hayatımda her zaman yenilik arayan biriyim.. biraz değişiklik gerekiyor sanırım.
Evet sürekli geliyor tabi ki de hatta zaman zaman da değil bir anda keşke ortadan kaybolsam herkesten ve her şeyden uzağa gitseydim diyorum.. çünkü insan bazı anlarda o kadar bunalıyor ki gerçekten de
Geliyor tabiki. Hemen karavanı hazırlıyorum. 1 hafta 10 gün bir deniz kenarına gidip telefonunu kapatıp kayıplara karışıyorum. Kendi kendimi dinliyorum, kafamı rahatlatıyorum. Sadece kuş sesleri, deniz, sessizlik
Vizemi verseler ve dilini bilsem isviçreye gidip orada çalışmak isterdim. Şelaleler akan dağların, yemyeşil çayırların arasında oturup piknik yaparken stres atardım.
Cevap
16Cevap
Bende her zaman istiyorum, ama is güç yüzünden vakti bulamiyorum. Sen nereye gitmek isterdin kaybolup
Bazı zamanlar oluyor bu yüzden çok hesap değiştirdim ☺️😂
Şöyle alsam başımı gitsem dediğim zamanlar oluyor tabi
Sık sık alsınlar beni iki yıl uyutsunlar dediğim oluyor
maalesef bende istiyorum ama işten dolayı kaybolamıyorım
zaten hep kayboluyoruz biz o konuda sorun yok sayin master hanim
Evet geliyor
Bazen hayatımı "şunu tutar mısın" diye birine verip kaçasım geliyor.
Yesss kayboldum ben zaten
Bilmem snsns
Hahah 😏
Genel olarak o moddayim Şu an
Şu sıra o moddayım işte
Evet bu aralar çok istiyorum
Hayır meydanı hiçbir zaman boş bırakmamak lazım
Kayboluyorum ben zaten
Evet değişiklik iyidir.
Evet ama kaybolmak için de paraya ihtiyacımız var.
Zaman zaman kendimce yaparım bunu
Ben zaten kaybolmuş gibi yaşıyorum
4 ay kimseyle görüşmedim
Çoğu zaman
Fazlasiyla
Böyle uzun bir seyahate çıkasım geliyor...
geliyor,
Evet
Herzaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?