Çevrendeki insanlar genellikle senin nasıl biri olduğunu söylerler?
Ciddi
Neşeli
Sempatik
Enerjik
Bunar değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Herkes kızıyor bana 😅 niye bu kadar neşelisin diye nabıyım arkadaş somurtuyum mu 😅
Neşeli olamk güzel hep gül allah yuzünü hep güldürsün
😅😂
Rica ederim 😊
Neşeli, sempatik ve komik 😄
Bence de öyle sin😂
😂 teşekkür ederim. Sende öylesin. Boşuna şekerpare demiyorum 😅
😊😂
Teşekkürler
Rica ederim
Cevap
12Cevap
Genelde kibar ve nazik bir insan olarak tanımlarlar.
Dişarısı ciddi der
arkdaşalr neşeli der
herkws enerjik der
yaşlılar sempatik der
…. bunlar var
Daha ne olsun
Genellikle kendi halimde olduğumu söylerler. Ama şıklara göre ciddi diyenler de var.
senin türkçeyi bilmediğini söylüyorlar mesela döxşxş
Yaksini demiyolar
Doğru
Aaa gene yanlış yazdım aga seni zorun ne benle ilaki deli damarıma mı basmak istiyon valla urşma sonu iyiolmaz.
Prezantabl, bilgili, zeki ve kurnaz.
Olgun, kaliteli ve tevazu sahibi olduğumu söylerler, kaliteden kasıtları nedir bilemiyorum.
Kibar, nazik, beyfendi, Güleryüzlü, kültürlü, entellektüel …. Bey
İyi zeki ve düşünceli biri olduğumu
Efendi akıllı uslu ama bir o kadar da deli
Dengesiz değişik tuhaf
Deli
Olsun takma bana da diyolar deli
Değişik
Sempatik
Ruh Hastasi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar