Kişilik & Karakter Birisi ile evlenmek zorunda kalsaydınız iki seçenekten hangisini seçerdiniz? Müge97 Takip Et Xper 6 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Fakir ama yakışıklı/güzel birisi ile Zengin ama çirkin birisi ile Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Birisi ile evlenmek zorunda kalsaydınız iki seçenekten hangisini seçerdiniz? Cevapla Evlilik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Ben aşık olduğum kadınla evlenirim.. güzelliği parası önemli değil benim için 0 0 Yorumla
Kawasaki_Ninja Takip Et Master Yaş: 35 , eic 86% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ne fakir ne zengin ne güzel ne de çirkin 👍 normal olsun. Paket yap gönder. İban ver parasını yollayım. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ahlak sahibi açık fikirli, az konuşn, siyaset ve ekonomi bilgisi olmayan zengin veya fakir fark etmez. Sebebi ekonomi ve siyaset bilmezse az konuşur. 0 0 Yorumla
Bir_Savaşcı Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 71% +1 yıl her şey para olmuş :) aksini kimse idda etmesin 0 0 Yorumla
кєℓєвєкк___ Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 733 cevap paylaştı. Ne zengin nede fakir gönlü ahlaki güzel olanla 1 5 Yorumla Müge97 +1 yıl Aynen haklısınız 😌 ortaokulda öylesine arkadaşlar arasında sorarlardı oyun amaçlı 😅😊 Yorumla DemensSpiritus +1 yıl @kelebekk_ Çok müthiş bir cevap tebrik ederim... 👏👏 Yorumla кєℓєвєкк___ +1 yıl Teşekkür ederim, aslinda dogru olan bu güzelik paramülk bunlarin hepsi gecici bugün varsa yarin olmaya bilir 🌸 Yorumla DemensSpiritus +1 yıl Çok halklısınız, Yorumla DemensSpiritus +1 yıl Bu güzel insanla tanışabilmek isterim. Rahatsız etmeyeceksem, haddimi aşmadan tanışabilmek isterim. Yorumla
DemensSpiritus Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Bu iki şık az olmuş. Aklı, ahlakı, kalbi güzel birisiyle evlenmeyi hepsine tercih ederim 1 0 Yorumla
_snow_ Takip Et Master Yaş: 43 , eic 73% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. benzin döküp kendimi yakmayı :D 0 4 Yorumla Müge97 +1 yıl Tövbestağfurullah 😳 Yorumla _snow_ +1 yıl zorunlu dayatmalardan hoşlanmıyorum :D Yorumla Müge97 +1 yıl Zorunlu dayatma değil öylesine eğlencesine sorulmuş soru lütfen ciddiye almayınız Yorumla _snow_ +1 yıl şakaya bile böyleyim :D Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben aşık olduğum kadınla evlenirim.. güzelliği parası önemli değil benim için
Ne fakir ne zengin ne güzel ne de çirkin 👍 normal olsun. Paket yap gönder. İban ver parasını yollayım.
Ahlak sahibi açık fikirli, az konuşn, siyaset ve ekonomi bilgisi olmayan zengin veya fakir fark etmez. Sebebi ekonomi ve siyaset bilmezse az konuşur.
her şey para olmuş :) aksini kimse idda etmesin
Ne zengin nede fakir gönlü ahlaki güzel olanla
Aynen haklısınız 😌 ortaokulda öylesine arkadaşlar arasında sorarlardı oyun amaçlı 😅😊
@kelebekk_ Çok müthiş bir cevap tebrik ederim... 👏👏
Teşekkür ederim, aslinda dogru olan bu güzelik paramülk bunlarin hepsi gecici bugün varsa yarin olmaya bilir 🌸
Çok halklısınız,
Bu güzel insanla tanışabilmek isterim. Rahatsız etmeyeceksem, haddimi aşmadan tanışabilmek isterim.
Bu iki şık az olmuş. Aklı, ahlakı, kalbi güzel birisiyle evlenmeyi hepsine tercih ederim
benzin döküp kendimi yakmayı :D
Tövbestağfurullah 😳
zorunlu dayatmalardan hoşlanmıyorum :D
Zorunlu dayatma değil öylesine eğlencesine sorulmuş soru lütfen ciddiye almayınız
şakaya bile böyleyim :D
Başka şık yokmu 🤔
fakir ama güzel olsun