♾️ Bu hayatta elinizden gelenin en iyisini yapmak sizin için yeterli mi? mutlu olmanız için, bir şeyleri başarmanız için, yoksa hep yetersiz mi hissediyorsunuz kendinizi?

♾️ Bu hayatta elinizden gelenin en iyisini yapmak sizin için yeterli mi? mutlu olmanız için, bir şeyleri başarmanız için, yoksa hep yetersiz mi hissediyorsunuz kendinizi?

Boş durmamak gerekiyormuş, yaptığın o işi yapmak istemezsen bile en azından az bile yapsan bebek adımları ile ilerlesen bile o işi yapmak gerekir, yerinden saymaktan, durmaktan daha iyidir bunu öğrendim...
Kesinlikle yetmiyor hayat bence elimizden gelenin en iyisinin bir kaç kat fazlasını talep ediyor bizden. Rekabet çok fazla. Hayatın azla yetinmeye hevesi yok gibi. Günümüzde farklılık ve farklı bakmak, fark katmak, ufuk açmak en kıymetli konular🌟
Elimden gelenin en iyisini yapmak evet bana yeterli geliyor. Asıl sorun insanın bu azmi , cesareti ya da hevesi kendinde bulup bulmamasıyla ilgili bir konu. Kendinde bunları bulamayan kişi haliyle kendini de yetersiz hissedecektir
Bu devirde elinden gelenin en kötüsünü yaptığında yeterli geliyor. O yüzden kötü olmakta fayda var aslında 😬
Rica ederim 🦋
Cevap
12Cevap
Gelse de, gelmese de elimden gelenin en iyisini yaptığımı biliyorsam tamamdır.
Elimden gelenin en iyisini yapmak bana iyi geliyor.. Başardığım için kendimi mutlu hissediyorum..
Umarım hep mutlu olursun.. 😊
Teşekkür ederim.. Umarım hakeden herkes mutlu olur.. 😊
Rica ederim.. ☺️
İstenilen sonuca her zaman varamayabiliyorum elbette ama buna rağmen sonuçta en iyisi için uğraşıyorum ve kalben vicdanen o sorumluğu üzerimdem atıyor olmak rahatlık sağlıyor.. mutlu bitmesede sonu
Hayatta ne yaparsan yap yetmiyor. Biryerden sonra oluruna bırakıyorsun baktın odamı olmuyor elini ayağını herşeyden çekeceksin. Bu pazartesi istifamı veriyordum kabul etmediler biraz zaman istediler fakat dayanamıyorum. İyi biri olmak yetmiyor.
İstenilen sonucu almak için yeterli olmuyor bazen ama vicdanen rahatlatıyor..
Kendimi asla yetersiz hissetmedim olgunlaştığımdan beri ve elimden gelen zaten geliyor önemli olan gelmeyeni yapabilmek onu başarmak ve onun mutluluğunu yaşamak
Mutlu olmak için değilse bile, herşeyi yaptığımdan emin olmak için yeterli geliyor, en iyi şekilde yapmak. Yoksa hep bir “acaba-şöyle-mi-yapsaydım, şunu-mu-deseydim” diye şeytan dürtüyor.
Bazen yeterli gelmiyor. Mesela birine kibar davrandığını sanıyorsun ama o sana dünyanın en kaba insanı gibi karşılık verebiliyor. Karşıdaki kişiye bağlı.
Bazen akışına bırakmak gerekiyor.
Mücadelenin, emeklerin karşılığını beklediğimiz yere sığınmalı.
Hicbir zaman yeterli gelmiyor bana hep daha iyisini istiyorum ama bünyem cok zayif zihnimi doyurmaya bünyem dayanmiyor
Gelmese bile vicdanım rahat ve kafamı kurcalayan bir durum yok.. kabulleniş daha kolay oluyor böylelikle
Hiçbir zaman yeterli olmaz. En iyisi bilen olsan yetmez. Her artıda bir eksi, her ekside bir artı vardır.
Ne kadar iyisini yaparsan yap hiç bir zaman yetemezsin. Hep bir yerin eksik kalır.
Daha fazlasını yapamam ne de olsa 😄 yetmezse de canımız sağ olsun
Evet keşkeler siliniyor, elimden geleni yapmış olmak iyi hissettiriyor.
Yetmese ne olacak?
Daha üstünü yapamayacağımıza göre 🤔
Gelmeyebiliyor
Bazen yetmiyor maalesef 🤦🏼♀️💜
Hayır yetmiyor
Bundan sonrasını yaşam koşulları belirliyor
Hep bir yetersizlik hissediyorum.
Gelmiyor mükemmel olmak zorunda
He yeterli geliyor
Bazen yeterli gelmese de rahatlamış oluyorum
Bence yeterlii
Hayır gelmiyor.
Sanırım evet
Kesinlikle yeterli
Akışa bıraktm
gelmiyor
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?