erkekler genelde kadınların ne olursa olsun illa şikayet edecekleri bir şey oluyor derler
kadınlarda erkekleri hep yetersiz anlamayan birey olarak görürler
bunun orta yolu buluşma noktası yok mu hiç ya :D
erkekler genelde kadınların ne olursa olsun illa şikayet edecekleri bir şey oluyor derler
kadınlarda erkekleri hep yetersiz anlamayan birey olarak görürler
bunun orta yolu buluşma noktası yok mu hiç ya :D
Karşılıklı bence tamamen. Kadınlar memnun olmaz, erkekler memnun edemez. Döngüyü kırıp, kadınlar erkekleri memnun etme çabasına girerse bir gün, işte o zaman neyin ne olduğu belli olur bence.
Cevap
4Cevap
Bence ikisi de
Kadinlar memnun olmaz fakat
Ben memnun edebiliyorum kadinlari
Mış gibi yapıyorlar sadece bence
He yok ya
İlişkilerim sağlamdir
Sağlam olsa ilişkilerim değil ilişkim olurdu knka 😀
Ben aşk hayatından bahsetmiyorum
Şaka yapıyorum zaten iyidir doğrudur genel olarak benimde öyledir
Aile kardeş akraba kadin olan kim varsa kiz arkadaş falan
Tanimadigim kadinlar
İlk defa denk geldigim kadınlar
Gayette güzel anlasiyorum
Orta yolu yok. Hep bir tartışma olur çünkü erkek kafasıyla kadın kafası farklı çalışıyor.
Sen varya adamsın adamın adamısın adammmmm
reis sakin yav :D
haha eyvallah knka iltifatların ve bende olmayan özellikler ile beni övdüğün için teşekkür ederim
sende umarım bir gün taş gibi bir hatunla zengin ve mutlu bir hayat yaşarsın sonra dersin hacı abi bana dua etmişti böyle hayatım değişti :D
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar