Hangi taraf hiç memnun olmaz, kadınlar mı? erkekler mi?

erkekler genelde kadınların ne olursa olsun illa şikayet edecekleri bir şey oluyor derler

kadınlarda erkekleri hep yetersiz anlamayan birey olarak görürler

bunun orta yolu buluşma noktası yok mu hiç ya :D

Hangi taraf hiç memnun olmaz, kadınlar mı? erkekler mi?
Cevapla