Uzun zamandir yazmadigim sanal arkadasima yazmali miyim?

ben bazi sebeplerden dolayi konusmayi kestim sonra hic yazismadik bir daha geri yazmak istiyorum ama serefsiz olmak istemiyorum
Uzun zamandir yazmadigim sanal arkadasima yazmali miyim?
Cevapla