Neden başka biri gibi kendinizi anlatma gereği duyuyorsunuz?

İyi günler
Dikkat ettim çoğu kişi kendini değil yaşamak istediği şekli anlatıyor
Aslında konuşma tonu insanı ele veriyor nasıl biri olduğu biraz tecrübe bilgi yeterli. okuyor buna
Neden oteli şizofreni taraflarını burada sergileme gereği duyuyorsunuz?
Neden başka biri gibi kendinizi anlatma gereği duyuyorsunuz?
Cevapla