15-16 yasindayken hayattaki her seyi bildigimi dusunurdum, su an neden hicbir sey bilmiyorum?

15 yasindaki halimi dusunuyorum, ne kadar dik kafaliydim aileme, hayata karsi. her seye karsi cikardim, istedigim olana kadar diretirdim, cok cesurdum, her seyi biliyordum o zamanlar. karsima cikan herkesle konusurdum, kafama esen her seyi yapardım. siyasetten de anlardim asktan da, bilimden de sanattan da. simdi neden hic buyumemis gibi hissediyorum?

bundan 10 sene once her seyi biliyordum, simdi neden hicbir seyi bilmedigimi dusunuyorum? bundan 10 sene sonra su laflarimi hatirlayip gulecek ve ne kadar az sey bildigime hayret edecek miyim?

15-16 yasindayken hayattaki her seyi bildigimi dusunurdum, su an neden hicbir sey bilmiyorum?
Cevapla