Bu güne kadar hayata dair hiçbir şey öğrenmedim?

Arkadaşlar ben bu güne kadar hep evde ailemin yanında oturdum hiç hobim amacım olmadı çok el bebek gül bebek büyüdüm en ufak zorlukta hemen pes ettim şimdi yaşım ilerledikçe dahada zor olmaya başladı her şey dışarda insanların sürekli bişeyler yaptığını bir işle uğraştığını görünce acaba ben bunları nasıl yapıcam diye düşünüyorum kendime ait bir fikrim bile olmadı kıyafetlerimi bile ben seçmezdim hiç gücüm yok insanlarla diyalog bile kurmak bana dünyanın en zor şeyi gibi geliyor bu sene üniversiteye başladım şimdi anladım ben bu zamana kadar hiç yaşamamışım çok soyutlamışım kendimi bana her şey çok zor ve içinden çıkılmaz gibi geliyor bu durumum hiç geçmeyecekmiş gibi ne yapmam gerek hiç bilmiyorum ve onu yapacak gücü kendimde bulamıyorum
Bu güne kadar hayata dair hiçbir şey öğrenmedim?
Cevapla