Ölüm çokça anmamız gerekirken niçin en son düşünmek bile istemediğimiz bir duygudur?

Ölüm acı ama gerçek.
Can alıcı ama ebediyet.
Çokça anılması bunun bilincinde yaşamak varken hayatı sanki yokmuscasına yaşarız. Ölüm sizde neyi ifade eder. Niçin düşünmek istemezsiniz?
Acı, zor iki güne unutlan insanlar hepimiz göçüp gideceğiz de kimseler anmayacak bilmeyecek bir kendimiz bileceğiz yaşadıklarımızı. Var mıdır sizi etkileyen bir şey bir duygu anı vs? İnsanlar neden kaçarlar bu andan..
Ölüm çokça anmamız gerekirken niçin en son düşünmek bile istemediğimiz bir duygudur?
Cevapla