Aranızda yalnızlığı umursamayan var mı? Yalnız hissediyorum hep kendimi?

Ben tek çocuğum. Kardeşim dediğim 1 dostum var. Yakın arkadaşlarımda var ama hep kendimi yalnız hissediyorum. Yalnızlık çok kötüymüş gibi hissediyorum. Arkadaşlarımla kendimi karşılaştiriyorum. Mesela onun kaç arkadaşı var benim kaç arkadaşım var diye not bile alıyorum. Bundan nefret ediyorum ne yapmam lazım
Aranızda yalnızlığı umursamayan var mı? Yalnız hissediyorum hep kendimi?
Cevapla