Bana borderline, bipolar ve narsist tanısı konuldu. Böyle biri nasıl arkadaş edinebilir ki?

Çok yalnız olduğum için psikologa gittim. Sorunun bende olduğunu öğrendim.

Ben borderline, bipolar ve narsistmişim. Yani kısaca anlatmak gerekirse duygularını kontrol edemeyen, sürekli ilgi odağı olmak isteyen ve insanları insan olarak görmeyip onlardan üstün olduğunu düşünen biriymişim. Doktor söyleyene doğrusu yüzüme vurana dek asla bilmiyordum. Ve şimdi içimden yaşamak gelmiyor. Düzelebileceğimi sanmıyorum... Yapayalniz öleceğim.

Bana borderline, bipolar ve narsist tanısı konuldu. Böyle biri nasıl arkadaş edinebilir ki?
Cevapla