En yakın arkadaşlarımdan birinin narsist kişilik bozukluğu olduğunu öğrendim ne yapmalıyım?

bugün ilaç etkisinde görünce sorayım dedim iyi degildi yari baygın gibiydi. Akşam konuşurken birde söyledi gerçeği. meğer uzun suredir psikoloğa devam ediyormuş ama söylemek istememiş. kendisinde covert narsistik kişilik bozukluğu varmış. ilk duyduğumda yumruk yemişe döndüm. kendi annem basşta olmak üzere cok fazla narsistle uğraştım daha önce yani ne denli tehlikeli insanlar olduklarını biliyorum. ama bu arkadaşımın daha önce bu hastalığa sahip oldugunu bilmiyordum hafiften belli oluyormus aslinda ama ben anlamamişim. bu arkadaşımı cok cok fazla seviyorum ve sırf narsist diye konusmayi kesmek de doğru gelmyor zaten bunu istemiyorum da. bir yandan korkmuyor da degilim. sizce ne yapmaliyim?

En yakın arkadaşlarımdan birinin narsist kişilik bozukluğu olduğunu öğrendim ne yapmalıyım?
Cevapla