Narsist kişilik bozukluğu olduğunu düşündüğüm birisiyle ilgili ne yapabilirim?

Tanıştık sevgili olduk. Bir şeyleri hemen yaşamadık. Çok sevdim. Gözüm döndü. İlklerimin hepsini onunla yaşadım. Ondan ayrılamıyorum. Beni sevdiğini düşünmüyorum. Çünkü seviyor gibi davranmıyor bana. Ben başlarda ayrılıp kurtulmak istedim. Geri döndürdü. Ayrılmadı benden. Birlikte olmadık ama yakınşlaştığımız bir ara bende bir şeyler oldu ve ben dedimki yanlış bir şey yaptı ve bozuldu. Sonra bunu onunla paylaştım ve beni yalancılıkla suçladı yanımda olmadı hiçbir şekilde hattabir ayrılık konuşması bile yapmadan benden ayrıldı. Bende can acısıyla ağzıma gelen her şeyi dedim. Sonra ben kötü dönemler geçirdim ve bnunla bir şekilde barıştım. Sonra değersizlik görüyorum diye gene ayrıldım ben hakaret edip çünkü kullanılmışlık hissi vardı. Sonra gene barıştık şuanda birlikteyiz ama beni hiç arayıp sormuyor sadece yazışıyoruz. Ney yapalım desm hayır diyor. Buluşmalarımızın hepsinde yakınlaşıyoruz. Son buluşmamızda yapalım dedim bana dediki pişman olursun bende ona dedimki burakmazsan olmam. Sürekli tartışıyoruz dedi. Bende ona dedimki ciddi bir ilişki istiyorum bana dediki birlikte olursak ilişkimiz ciddiye gidicekmi bende hayır ama artık ciddileşsin dedim seni seviyorum dedim bana deiki bende seni seviyorum ama sevgi yetmiyor dedi. Birlikte olma konusnda da emin değilim dedi. Ve olmadı. Ben çok incildim çok kırıldım çok seviyorum o mutlu olsun diye herşeyimi verdim. Benim nerde olduğum ne yaptığım ne giydiğim hiç onu alakadar etmiyor. Bu çocukla birşeyler ciddileşsin istiyorum nasıl olacak bu. şu an ramazan diye yanıma bile gelmiyor ve normal zamanda da hep ben buluşalım diyordum. Babasız büyüdüm. Çok zor koşullarda ayakta kaldım. Taciz fakirlik her şey şuanda ünü öğrencisiyim.

Güncellemeler
+1 yıl
7aydır birlikteyiz
Narsist kişilik bozukluğu olduğunu düşündüğüm birisiyle ilgili ne yapabilirim?
Cevapla