Savaş Cebeci ve Kaan Kazgan kavgası hakkında ne düşünüyorsun?

Dövüş sporu eğitmenlerinin öğrencilerine hep vücut geliştirmecilerin kalıpça küçük olanlara göre dezavantajlı olacağını anlatmalarına rağmen Savaş Hoca, "Ben yetmiş kilo olandan dayak yemem" diye bir cümle ortaya attı. Elli küsür yaşında, motivasyon videoları yapan bir adamın girmemesi gereken bir toptu, girdi kaybetti. Kavga hiç profesyonelce gerçekleşmedi ama böyle bir şeyin olması gerekiyordu. Neden? Gereksiz iddialaşmanın sonunun iyi bitmeyeceği, ufak insanların kalıplıların altında ezilmeyeceği, insanlara lazım olan şeyin şov değil bilgi ve çalışmak olduğu böyle cam gibi görülmüş oldu.

Savaş Cebeci ve Kaan Kazgan kavgası hakkında ne düşünüyorsun?
Cevapla