Hep yakışıklılarlan çıktım. sorun yaşadım. şimdi en çirkiniylen çıkıyorum. ve çok rahatım diyen kız en doğrusunumu yapıyordur?

Hep yakışıklılarlan çıktım. sorun yaşadım. şimdi en çirkiniylen çıkıyorum. ve çok rahatım diyen kız en doğrusunumu yapıyordur?
Cevapla