Yakışıklı biriyim ama abazayım yani her kıza yürüyorum. Çok pişman oluyorum benim gibi olan var mı?

Her kıza yürüyorum bırak onlar yürüsün var yürüyen de var ama bana o kadarı yetmez o yüzden kezban ortalama kısacık kızlara bile yürüyorum yetmiyor dayı napayım yani yetmiyor sonra kızlar da soğuyor aşırı yavsakligimi görünce napmak lazim
Yakışıklı biriyim ama abazayım yani her kıza yürüyorum. Çok pişman oluyorum benim gibi olan var mı?
Cevapla