Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Çok nadir de olsa oluyor :D mesela film dizi izlemek bunu yaparken de bir şeyler atıştırmak ya da kahve içmek. kışın özellikle o soğuk hava da sıcak bir şeyler içmek. veya en sevdiğimiz şarkıları dinlerken hayaller kurmak bunların hepsi güzel şeyler 🍀
Evet oluyor. Kedim mesela, ona sarılmak onunla ilgilenmek. Sokak hayvanlarına bakmak mama vermek. Ailemle huzurlu olmak, benim huzurlu olmam. Kariyerimde ilerleme kaydetmek. Bunlar hayat güzeldir demez ama madem yaşamaya gelmişim bu dünyaya hakkını ver dedirtiyor ve huzurlu oluyorum🍁🥲
Evet, oluyor. Arkadaşımla yaptığımız buluşmalar, sevdiğim kokular, yağmur yağarken müzik dinlemek veya kitap okumak, sevdiğim adama sarılmak (tı), yeğenlerim ki, onlar hayattaki en büyük mutluluk kaynağım.