• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

“Hayatı güzel yaşadım/yaşıyorum” diyebiliyor musunuz?

LEYYA_GS
LEYYA_GS Takip Et
FenomenMaster Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
109
Yapay Zekaya Sor
“Hayatı güzel yaşadım/yaşıyorum” diyebiliyor musunuz?
“Hayatı güzel yaşadım/yaşıyorum” diyebiliyor musunuz?
“Hayatı güzel yaşadım/yaşıyorum” diyebiliyor musunuz?
Cevapla
Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
19 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl

    Hayatı kısmen güzel yaşadım. Olumlu şeyler yaşamadım dersem tüm hayatıma haksızlık etmiş olurum. Çok fazla güzel anım var her ne kadar mutsuz anılarım sürekli onları hatırlamama engel olsa da. Hayatımı güzel yaşamıyorum artık. Olması gerektiği gibi yaşamaya çalışıyorum. Doğruları yapmaya gayret ediyorum diyebilirim

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yok ya. Yaş 23. Ne istedigim bolumu okuyabildim, ne dogru duzgun universite hayati yasayabildim. Dogru duzgun dostum diyebileceğim bir arkadasim dahi olmadi. Okulda falan yanimda oturacak arkadasi genelde zor buldum. Yani sevdigim, ilgi alanim bolumu okumak isterdim. Ama bu sinav sistemiyle, siralama sistemiyle olmuyor işte. Hic sevgilim de olmadi, guzel de degilim. Gercekten kim beni ne yapsin? Dolu dolu bir hayat yasamak isterdim. Beni seven, her konuda arkamda duracak dostlar isterdim. Istedigim ve hayalim olan alanda ilerlemek isterdim. Kendimi gelistirmek icin cesitli kurslara gitmek, sosyallesmek isterdim. 23 yila bakiyorum da boş. Arkadas yok, seven birileri yok, sadece okul git gel baska bir aktivite yok, annemi babami gururlandiramadim bir türlü, belki iyi bir evlatta olamadim. Istedigim seyleri de yapamadim. Buyudukce ozguvensizligim artıyor. Bir yandan insanlarda fazla acimasiz geliyor bana. Kucukken sinifimda benimle dalga gecen erkeklerde oldu. Gelip gidip enseme vuran, üstüme su döken erkekler oldu. Yani erkeklerdeki siddeti simdi dusunuyorumda daha kucukken yasamisim. Akran zorbaligi da zor bir seydi. Tum okul hayatim boyinca sevmedigim hocalarin dersine girmek ve dlsevmedigim derslere zorla girmek, okumak zordu. Anlamiyorum işte, bu ulkedeki egitim sistemi niye zorluyor anlamiyorum. Belki baska noktalarda yetenegim var niye kimse görmüyor bunu? Oyle işte. Simdi de cok şükür ailem var. Okul bitti. Evdeyim surekli. Arkadasimda yok. Gidip tek badima gezemiyorum da ozguvensizligimden ve sosyal anksiyeteden dolayi. Bu sekilde. Farkli olmak isterdim, hayatim farkli olsun isterdim, bilimle ilimle daha ic ice olmak, sevmedigim seylerin zorla bana okutulmasi degil de gercekten ilgilendigim alanlarda olmak isterdim. Bir insan boyle mutlu olur cunku. Sevmedigi bir ise giderek, sevmedigi bolum okuyarak, sevmedigi dersleri gorerek bir insan mutlu olmaz ki. Oyle iste daha da uzatmayayım

    3
    1 Yorumla
    • Melissim0272
      Melissim0272
      +1 yıl

      sen bensinnn

      Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Dünya düzenini muhteşem olarak tanımlayan hiç kimseyle hiç bir konuda tartışmam. Çünkü gerçekler bu kadar göz önündeyken kendini bu kadar kandırabilmiş bir insan, benimle hiç bir tartışma ya da sohbetinde istese de dürüst iletişim kuramayacaktir. O kişiyi dinlerim ama ne tartışırım ne de sohbet ederim. Çünkü bu düzen bariz kaos ve savaş üzerine kuruldu. Bir diğerini alt ettikçe başarılı addedildiğin, bir diğerinin canını almadan hayatta kalamadığın, hayatta kalmak için 'kötü insan' olmak zorunda bırakıldığın bir düzen.

    Benim evim burası değil.

    2
    0 Yorumla
  • outbrave93
    outbrave93 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 73%
    +1 yıl

    29 yaşındayım tam olarak yaşadım diyemiyorum kimine göre yasadiklarim hayal bana göre çok daha fazlası yaşanabilir gercekten yaşadim diyebilmek için. Bugüne dek 10 ülke gördüm, ingilizce çok iyi Rusça orta ve İspanyolca başlangıç seviyesinde biliyorum, Türkiye'de 40 45 şehri gezme fırsatım oldu gittigim yerlerin müze ve ören yerlerini merak edip gezmek istedim. Bunları yapabilmek için kazandığım paraları son seri İphonelar ya da oyun bilgiaayarlarina harcamak yerine kendime yatırmayı ve hayal ettiğim şekilde yasamayı seçtim. Yaptıklarım için pişman değilim aklım hala yapabileceklerimde..

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

59

Cevap

46

Cevap

  • QUADRATURA
    QUADRATURA Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 31
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Yaşamadım, yaşamıyorum.

    Hayata bağlanmamaya, emanet gibi davranmaya alışmışım yani geçici olduğu gerçeğini kabullenmiş bir hayatım var. Bu da beni nasılsa yapay diyerek güzelliğinden de soğutuyor. 🙄

    1
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Hayatı yaşamaya 27 yaşımdan sonra başladım, son hız devam.

    3
    0 Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Çok mükemmel olmasada iyisiyle kötüsüyle her günüme şükrediyorum...

    2
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Maalesef hayır diyemiyorum hiç bir şekilde. yani hayatı güzel yaşadım veya yaşıyorum diyemiyorum. şu an kötü olmak mı geçmişte kötü bir hayatımın olması mı daha kötü bilmiyorum ama sanırım şu an kötü bir hayat yaşamak daha kötü benim için. bu yüzden hiç bir zaman mutlu hissetmedim. yani dolu dolu bir hayatı yaşayamadım. genel olarak insanlar hayalinde hayatı yaşadıklarında kendilerini mutlu hissederler ben pek öyle olamadım şimdiye kadar.

    2
    0 Yorumla
  • sudesiyahseven
    sudesiyahseven Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Ağladığım da oldu güldüğüm de ama iyi ki doğmuşum. Hayat her şeye rağmen güzel. Bazen çok düşünüp kendimi yorsam bile enerjimle kendimi de etrafımdakileri de yükseltedebilen biriyim. Hayatı yaşanır kılmak biraz da bizim elimizde 🙃

    1
    1 Yorumla
    • LEYYA_GS
      LEYYA_GS
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle 🌸🌸

      Yorumla
  • seymabasu1
    seymabasu1 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    +1 yıl

    Hayatı belli bir noktaya kadar güzel yaşamıştım ondan sonra kabus başlamıştı o kabusta bitmek üzere güzel rüyalar uyandım diyebilirim 🍓

    2
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    Belirli dönemlerde evet dedim belirli dönemlerde güzel olsun diye çabaladım şu sıralarda biraz daha güzel olsa ne olur diye çabalıyorum :)

    1
    0 Yorumla
  • Aysegullerrr
    Aysegullerrr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Valla ben diyemiyorum hiç bir şeye malum paramız yetemiyor. Orta gelirli bi aile her ay konsere gidip güzel bi yemek yiyemez hale geldi. Bayramda mesela hiç bir yere gidemiyoruz

    3
    4 Yorumla
    • -MST-
      -MST-
      +1 yıl

      Apple wach saati ve zaradan pardesu giyinmesini biliyorsun. Ben olsam seni Mercedesime bindirmezdim.
      Yatirimi kendine yap once.
      hic dikkat cekmiyorsunuz.

      Yorumla
    • Aysegullerrr
      Aysegullerrr
      +1 yıl

      @-MST- hahaha 😂😂 ay yazık sana benim hayatımı mı kıskandın tüh nasıl zoom yaptıysan yazık kafana

      Yorumla
    • -MST-
      -MST-
      +1 yıl

      Daimler calisaniyim, ipimle kusagim s… mle tasdasim yani.. siz zengin avcilari bayilirsiniz erkekleri kandirmaya.. benim sana tavsiyem, yuksek sosyateden daha ustun olmak icin agaca cik!

      Yorumla
    • Aysegullerrr
      Aysegullerrr
      +1 yıl

      @-MST- kim dedi eşimin aldığını sen hep sümdüklere denk gelmişsin

      Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Olması gereken böyleymiş diyorum.. Güzel yaşamak dersem eksik kalır bazı şeyler..

    2
    0 Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    Hiç kimse hayel ettiği hayatı yaşayamıyor ki bir kader sunulmuş önünüze ve bize yazılan kaderi yaşıyoruz istesekte istemesekte

    3
    0 Yorumla
  • ángelsinalasyocéano
    ángelsinalasyocéano Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    Diyebiliyorum. Bazen gelgitler olsa da hayatı güzelleştirmek de benim elimde. İçten bir tebessümle başkalarının hayatı da güzelleştiği gibi vs.

    1
    0 Yorumla
  • SevmekGuzel007
    SevmekGuzel007 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Herşeye rağmen EVET kendime ait harika bir hikayem var artık. Aşk var, heyecan var, bunalım var, eğitim var, mutluluk var, heyecan var ve daha sayamadığım çok şey var.

    1
    0 Yorumla
  • __MütefekkirSeyyah
    __MütefekkirSeyyah Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Hayattan büyük beklentilerim olmadığı için her güzel şey sürpriz oluyor, şükür sebebi oluyor..

    Elhamdülillah âlâ kulli hâl..

    #Vesselam

    1
    0 Yorumla
  • HasanGökgür
    HasanGökgür Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Maalesef ki diyemiyorum Türkiye şartlarında kimse yaşayamaz her şeyin fiyatı uçmuş. Umarım ülke düzelir de bende hayatımı yaşarım.

    1
    0 Yorumla
  • Aso6533
    Aso6533 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    27 yaşındayım şu yaşıma kadar pek güzel bir şey yaşadım diyemiyorum maalesef bu günümüzde şükür yinede...

    1
    0 Yorumla
  • kremalıfincanbüreği
    kremalıfincanbüreği Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayatı güzel ve dolu dolu yaşamaya özen gösteriyorum. Acılarımı yaşamam gerektiği kadar yaşayıp, yoluma devam ediyorum. Hayat anılardan ibaret🦋

    1
    0 Yorumla
  • çirkinkalplinsan
    çirkinkalplinsan Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet çünkü pişmanlıklar doldurmuyorum hayatımı. Yaptığım, söylediğim her şeyi önceden düşünüp ona göre davranmaya çalışıyorum

    1
    0 Yorumla
  • relax17
    relax17 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 92%
    +1 yıl

    Çok güzel anılarım oldu ama artık her şey bitti hiç bi şey eskisi zaten olmayacak ve geleceğe dair umutlarım da yok

    1
    0 Yorumla
  • guapomorena
    guapomorena Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel zamanlarımda oldu, kan donduran anlarımda.

    Dolu dolu yaşadım diyebiliyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Alessapl
    Alessapl Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Maalesef düşünmüyorum. Hayatımın içine zıçtım resmen

    2
    0 Yorumla
  • çakırınkurşunu
    çakırınkurşunu Takip Et
    Guru Yaş: 25
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Bir günü hayallerimi gerçekleştirdiğimde, tam anlamıyla bu hayatı yaşadım diyebileceğim..
    Şimdilik yaşamak için çabaladığım dönemdeyim. 🧚🏻‍♀️

    2
    0 Yorumla
  • G_Hakikat
    G_Hakikat Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok güzel günlerim geçti ama şu an hepsi berbat geliyor

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yaşayamadım ne güzel lise ne güzel üniversite kazanabildim. İmam-hatip mezunuyum bide üstüne yozgatta okuyorum kaderimde bazı kullandığım ilaçlar büyük oranda etki etti. Özgüvensizim değişemiyorum adım atıyorum olmuyor boyum desen 180 de kaldı zekam desen o da yok yeteneklerim de köreldi... Ne yapacağım hiç bilmiyorum üzülüyorum..

    1
    0 Yorumla
  • efkarlikiz19
    efkarlikiz19 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 65%
    +1 yıl

    Çocukluğum güzeldi. Sonra mutluluk, heyecan, aksiyon olmadı hayatımda. Azalarak bitti...

    1
    0 Yorumla
  • SülfürükAsit
    SülfürükAsit Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    İnişli çıkışlı acı tatlı hayatım oldu şimdiye kadar. Sanırım böyle de devam edecek

    1
    0 Yorumla
  • kbdyiorhan2834
    kbdyiorhan2834 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır ya hiçbir işim rast gitmiyor her şeye yeniden 10 yaşında başlamak isterdim

    1
    0 Yorumla
  • Ildır35
    Ildır35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 56 , eic 96%
    +1 yıl

    25 yaşımdan sonra mükemmel yaşadım.

    Gittikçe dahada güzelleşiyor.

    1
    0 Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    elbette inişler çıkışlar olacaktır oldu da ama son 7 yıl gayet güzel gidiyor

    1
    0 Yorumla
  • Ultra_Phoenix
    Ultra_Phoenix Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Hiç bir şekilde hayır nefretle roleplay yaparak yaşıyorum hayatı.

    1
    0 Yorumla
  • blackman3419
    blackman3419 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Bugüne kadar yaşadım, bugün de yaşadım. Yarın yaşar mıyım, bilemiyorum

    1
    0 Yorumla
  • senamasal
    senamasal Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 91%
    +1 yıl

    Hayatı kötü yaşadı. Ve öylede yaşamaya devam ediyorumm.

    1
    0 Yorumla
  • cyclamenn
    cyclamenn Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayatımdan çok memnunum çünkü beklentisizim. Kaf dağında değilim ayağım yere basıyor.

    1
    0 Yorumla
  • yıldırım39
    yıldırım39 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 87%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 334 cevap paylaştı.

    Çok şükür hayatı güzel yaşadım şuanda dolu dolu yaşamaya devam ediyorum 😀

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İyisiyle -kötüsüyle, güzeliyle- güzel olmayanıyla hayat işte geçip gidiyor.

    3
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    +1 yıl

    Maalesef pek diyemiyorum

    2
    0 Yorumla
  • Bosverrrrya18
    Bosverrrrya18 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Ben tabikide diyorum çünkü şu vakte kadar üzüldüğüm ve mutlu olduğum şeyler olmasaydı şu an bu halde olamazdım güzel yaşadığımı düşünüyorum ve halada yaşıyorum

    1
    0 Yorumla
  • niceness
    niceness Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Diyemiyorum. Daha yaşayacak çok şeyim var.

    1
    0 Yorumla
  • tuba-sueda
    tuba-sueda Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.

    Soru güzel cevap zor..

    1
    0 Yorumla
  • Engars7
    Engars7 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36
    +1 yıl

    Hayır bunu diyebilmek için ya kalpsiz ya da ruhsuz olacaksın aksi halde şu an bu şartlar içinde bunu diyebilen olacağını sanmıyorum

    2
    0 Yorumla
  • MnikCanavaR
    MnikCanavaR Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Yaşamaya çabalıyorum desem olur mu?

    2
    1 Yorumla
    • LEYYA_GS
      LEYYA_GS
      +1 yıl

      Neden olmasın.

      Yorumla
  • KanKokuyorduYazılar
    KanKokuyorduYazılar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yaşamak haram onun için anlaşıldığı dilden konuşacağız

    1
    0 Yorumla
  • Dgncnvrl
    Dgncnvrl Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Tabii kide diyebiliyorum. Bence bu hayatı yaşamaya değer 😊

    1
    0 Yorumla
  • AboutMeandMyLife
    AboutMeandMyLife Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hayır layığıyla yaşayamadım. Yaşamak istediğim çok şey vardı ama hevesim kalmadı.

    1
    0 Yorumla
  • Lipsbalm
    Lipsbalm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Şükür herkeste olduğu kadarıyla ufak tefek sorunlar oluyor elbette

    1
    0 Yorumla
  • Ozanca32
    Ozanca32 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl

    Yok be hayat bize pembe bulutlarını göstermedi

    2
    0 Yorumla
  • ohshiit
    ohshiit Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 635 cevap paylaştı.

    diyebiliyorum, hayatı güzel yaşıyorum

    2
    0 Yorumla
  • _Elyise
    _Elyise Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Olduğu kadar işte 🙂

    1
    0 Yorumla
  • MayaaGüzel
    MayaaGüzel Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Yaşadım 22 yaşıma kadar herşeyi yaşadım.

    1
    0 Yorumla
  • Okan_Akarsu1992
    Okan_Akarsu1992 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Abla işte az çok bir şeyler yaşamaya çalışıyoruz

    1
    0 Yorumla
  • yasamgibi
    yasamgibi Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    nasıl yasıyorum farkında bıle degılım

    1
    0 Yorumla
  • Ǥнσsτ_ツ
    Ǥнσsτ_ツ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Yaşamadan yaşlandım diyorum genelde

    1
    0 Yorumla
  • leyla343434
    leyla343434 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Boş geldim boş gidiyorum 😏

    1
    0 Yorumla
  • onur26vw
    onur26vw Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,4b cevap paylaştı.

    Biraz yaşıyorum biraz yaşayamıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Hayır daha yaşayacak çok şeyim var diyorum

    1
    0 Yorumla
  • Kartopu0
    Kartopu0 Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 25
    +1 yıl

    Diyemiyorum

    1
    0 Yorumla
  • isterimolur
    isterimolur Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Yaşamadım ama yaşıyıcam

    1
    0 Yorumla
  • barışçılbiri
    barışçılbiri Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 64%
    +1 yıl

    Diyemedim diyemeyeceğim gibi de görünüyor

    1
    0 Yorumla
  • Yecüc_Mecüc_7991
    Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    Hamdolsun diyebiliyorum evet✌🏻

    1
    0 Yorumla
  • Sormalarageldik
    Sormalarageldik Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Yok ya erken evlendim diyemiyorum 😂

    1
    0 Yorumla
  • İstanbull_hanım
    İstanbull_hanım Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayır ama yaşayacağım. 🙂

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (45)
Devamını Gör(90)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > “Hayatı güzel yaşadım/yaşıyorum” diyebiliyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bu hayatda sana "iyi ki varım iyi ki yaşıyorum " dedirten şey nedir? 20 cevap verildi
Bu hayatta sana "iyi ki varım, iyi ki yaşıyorum" dedirten neler var? 52 cevap verildi
Size "Hayat güzeldir/ Yaşamak Güzel Ya!" dedirten şeyler oluyor mu hayatta 😃? 10 cevap verildi
Bu hayatta sana "iyi ki varım, iyi ki yaşıyorum" dedirten neler var🦋? 33 cevap verildi
Ben Biliyo Ama Anlamıyo Hayat Var Güzel Olmak Ama Sadece Sana Ne Demek? 6 cevap verildi
Hayatı dolu dolu güzel yaşadım diyen var mı? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨