Canınız sıkıldığında, üzgün veya mutsuz olduğunuz zamanlarda hislerinizi yazmak iyi geliyor mu? Denediniz mi?

Bu yıl çok severek aldığım bir defterim var ve bugün neredeyse bittiğini fark ettim 🥺 Duygu değişimleri yaşadığım zamanlarda genellikle yazı yazarım. Üzgün, mutsuz, bazen anlık olarak umutsuz olduğum, ağladığım ve hayattan yorulduğum zamanlarda yazıyorum. Yazdıkça hissettiğim olumsuz duyguların azaldığını gerçekten hissediyorum. Terapi gibi geliyor ve rahatlıyorum. Sonrasında okumak garip bir his ama asla kötü değil 😅 Yazdıklarım sayesinde kendimi daha fazla tanıdığımı ve anladığımı görmek de iyi geliyor. Bence olumlu olarak çok faydası var. Önceden denemediyseniz kesinlikle tavsiye ediyorum 🌸

Canınız sıkıldığında, üzgün veya mutsuz olduğunuz zamanlarda hislerinizi yazmak iyi geliyor mu? Denediniz mi?
Cevapla