Ne zaman yalnız kalsam kalemimi alırım elime.. Bugüne kadar yazdığım kaç yazı oldu bilmiyorum ne zaman duygularım yoğunlaşsa yazarım..
#Yoğundurumda.

Ne zaman yalnız kalsam kalemimi alırım elime.. Bugüne kadar yazdığım kaç yazı oldu bilmiyorum ne zaman duygularım yoğunlaşsa yazarım..
#Yoğundurumda.

bu dogru tespıt evet bencede ben de arada uzun yolculuklarda ozrllıkle ucakta bazen evdeduygularımı kagıda dokerım yazınca sankı rahatlıyormuşum gıbı grlıyor bazen kendı yazdıklarımla duygulanır bazen gulumserım
Evet. Demek anathema dinliyosun 😱
Yeni hali çok soft müzik. Ama hala güzel. Eskiden black metaldi çok iyiydi ❤️
Duygularım kördüğüm olduğunda yazıyorum sıklıkla. Ve bu hal üzerimde genel anlamda hakim. Yazmasamda zihnimden duygularımı özetleyen hoşlandığım şiir/cümle geçiyor. Yazmak güzel.
Kesinlikle katılıyorum. Bu sıralar hatta bence olarak yayınlıyorum
Cevap
20Cevap
rahatlatır ama bir de bunun kötü bir yanı var ki o da yazdıktan sonra ya duyguların artar ya da o defteri kapattığında hayatında da yeni bir sayfa açarsın
ben genelde felsefe psikoloji ve mantık üzerine yazarım arada şiir ve hikaye tarzıda yazıyorum knka yazmak güzeldir ;)
Yüksek doz alkolle daha iyi rahatlama sağlıyorum. Yazmayı denemedim ama yazsam tekrar yaşarım daha çok sinirlenirim gibime geliyor. bir de kayıt altına almak mantıklı değil :)
Ben genellikle müzikle rahatlarım. Sen ne ara kızıl yaptırdın saçı :) .
Yazmak yorar beni gezip görmek daha da rahatlatıyor hele doğa oldumu miss 😊
Yazmak insanin agzindan cikamayan sozleri kağita dokmektir aslinda
Bir bakıma kendinle dertleşmek gibi birşey birazcık da kendinle yalnızlaşmak için birebir 😄
Ben sövünce ya da dövünce rahatlıyorum şahsen. İkisini de yapamadığım yerde yazmaya başlarım.
ben yazmaya üşenirim konuşmak daha rahatlatır ya da uyku ya da çikolata ya da kahve olur :D
Yazmayı bende seviyorum. Hissettiğimi kağıda dökmek rahatlatıyor. Şarkı sözleride yazarım ara sıra.
Yazmak bence en iyi terapi kesinlikle çok iyi geliyo
iki kitap yazdım. Birincisini attım pişman oldum. Diğeri hala duruyor ne yapacağımı bilmiyorum. Yayınlayacak imkanımda yok.
7 tane kalın kalın defterim var. 20 yaşından beri olan tüm duygular, hayaller hikayeler orada.
Ben yazamiyorum okumam lazim. Beyni bosaltiyo resmen
cogu zaman sorunlarımı yazarak daha hızlı mantıklı sonuçlar alırım iyi geliyor insana
Yazmaya üşeniyorum. hatta bazen burada bana yazanlara da numaramı veriyorum yanlış anlıyolar.
Beni rahatlatıyor ama korkuyorum yazmaya
Aynen öyle arada estikçe yazarım rahatlarım
Evet və günlügüm vardır iyi geliyro
Beyin kıvrımlarım dügümleniyor.
Bazen not almak rahatlatiyor
yazı yazarken rahatlarım evet
Not alma amaçlı yazarım uzun uzadıya değil
Hımm
Kesinlikle
Çook !
Yazmam aksine
Hayır kelebek
delirdigimiz icindir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar