Şu bir gerçek ki hepimiz öleceğiz sadece zamanını bilmiyoruz
Peki zamanını biliyor olsanız ne olurdu?

Şu bir gerçek ki hepimiz öleceğiz sadece zamanını bilmiyoruz
Peki zamanını biliyor olsanız ne olurdu?

Bence ölüm zamanını bilmemek en iyisi. Çünkü yarın öleceğini bilsen bugünün hiç bir anlamı kalmaz. Bazen cahillik mutluluktur
Cevap
9Cevap
Ben öleceğimi bildiğim için çok mutlu olurdum...
İnsanlar ölüm vaktini bilseydi, binlerce yıl önce insan nesli yeryüzünden silinirdi. İyi ki bilmiyoruz
Hayatı daha çekilmez ve daha tatsız kılacağı kesin.
yine essek cennetine hazirlik yaparak giderim insanoglu degismez
Bilmek iyi gelse Allah onu da bildirirdi muhakkak.. böyle o günü düşüne düşüne insan hasta olur
Kafayı yerdik galiba..
Hazırlanma fırsatım olurdu. Vedalaşırdım sevdiklerimle..
kendi helvamı da yerdim. En samimi ayrılık olurdu :)
helvayı kadın göğsünde yeseydim daha bi tatlı ayrılık olurdu herhalde adasdasd
Bilmek istemem ama uzun yasamak da istemem.
Oturur o zamanı beklerdim stres olur yaşayamazdım
kesinlikle
Herkes yine yapacağını yapardı
Adam 100 yaşına kadar yaşayacağını bilse mesela 90a kadar her haltı yer afedersin, son 10 senede tövbeye kalkışır kdkddkdjdjdsi
Öyle öyle acı gerçekler 😄😄
Daha iyi olurdu insanlar için.
Bilmem sen bilmek ister miydin
Ben öğrensem herkesle vedalaşir sonra ölmeyi bekler dim
Bilmem herkesle vedalaşmam sadece ailem le
Bişi hissetmezdim
Rica ederim
@dokungac nasılsın
İyiyim gizli üye sen nasılsın
Teşekkür ederim yaşınız doğru mu
Neden yalan olsun ki
Hmm peki tanışmak mümkün mü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar