Yeni yaşlar alıyoruz ahh eski yaşları birileri bize geri verse neyse amann Söylemesi ayıp 38 olduk
Doğum günlerinde pasta kesmek/üflemek şart mı?
Pastaya püf de hoh deme püf de))

Yeni yaşlar alıyoruz ahh eski yaşları birileri bize geri verse neyse amann Söylemesi ayıp 38 olduk
Doğum günlerinde pasta kesmek/üflemek şart mı?
Pastaya püf de hoh deme püf de))

38’ler şimdilerin 28’leri şekerim 😌 mutlu yıllar yeni yaşında hayallerin gerçeklerin olsun dilerim 🥰😌💥
mum üfledim bu yaşıma kadar hep , çocukken evde doğum günü partilerim olurdu en çok onları seviyordum... büyüdüm sürpriz partilerim oldu çok aniden gelen hediyeler ani gelen pastalar sürekli üfledim ama en büyük hediye bence sağlık huzur ve sevdiklerimiz 😌
Teşekkür ederim güzel dileklerin için 🍒😍
Başkalarının doğum gününde onların dilek tutup mum üflemesi keyifli geliyor ama nedense kendi doğum günümde mum üflemeyi pek sevmiyorum. Ayrıca doğum günümde fotoğraf çekinmeyi de pek sevmem. Hep öyle zoraki pozlar, zoraki gülüşler falan işte
Eskiden pasta üflemeyi doğum günü partilerini çok severdim ama artık çok boş geliyor öyle şeyler 🙋 Doğum günün kutlu olsun güzellik 🌺 hayellerinin gerçeğe dönüşmesi dileğiyle nice mutlu yıllara 🙏❤️🥰❤️🌺🌿🌺❤️
Rica ederim gülüm ne demek 🙋❤️🙋❤️
aynı yastayız bir kaç gün sonrada benim doğum günüm isterse resimdeki kadın gibi 102 olayım mum dikmeyi üflemeyi seviyorum doğum günleri özel benim için
Cevap
17Cevap
Nice güzel yaşlara geçen yıl sevgilim yapmıştı pasta mum olayını başka kimseden görmedim 😅
Teşekkür ederim 🍒
Hiç hoşlanmam ben ama kutlama hazırladıkları zaman usulen üflüyorum mecbur 😅
Mutlu yıllar diliyorum. Ben pasta olayını sevmiyorum. Yaşlanıyoruz :D
Mutlu yıllar 🎉
Şart değil ama insan mutlu oluyor yaparken tabi sevdiklerin yanındaysa
Ben kutlama işini komple sevmeyenlerdenim. Batıyor bana böyle doğumgünülü hususi organizasyonlar kutlamalar üflemeler 🙄
Herhangi bir şekilde kutlama yapmıyorum. Sevmediğimden değil ama alışık değilim. Tepki veremiyorum.
Doğum günün kutlu olsun 🌸 Mum şart değil ama seviyorum. Küçük bir pasta olsa hoş olur. Sadece hatırlanması bile yeterli aslında 🌸
Çok severim 😀😀😀
((Eğer doğum günün bugünse tabi)) doğumgününü kutlu olsun 🌸😀
Yok yahu öyle deme. Her yaşın bir güzelliği vardır. Doğumgünün kutlu olsun, Rabbim sağlıklı, mutlu, sevdiklerine güzel yıllar geçirmeni nasip etsin.🌸
Rica ederim.💙
Doğum günüm 22 ocak da aa 38 olmuşsun Vivir abla 😮 doğum günün kutlu olsun 🥳🥳🥳🥳🎂🎂🎂🎂🎂🎂
Benimde yarın doğum günüm, 24 yaşına giriyorum😢 ben pek doğum günü kutlamayanlardanım.
Teşekkürler🙏
Çok severim üffff 💐🌸 Mutlu, sağlıklı yaşlarınız olsun
Mutlu yıllar dilerim 🌸
Ben sevmiyorum hazırlaması keyifli ama
Teşekkür ederim 🍒
18 yaşındayım hiç mum uflemedim elhamdülillah 😁
Gavurun yaptığını yapmış olmak üzerdi gerçekten 👍🏻
Hayır. Ekim de doğum günüm ve pasta değilde çikolatalı kek istiyorum 🙂
Hiç doğum günümü kutlayan da olmadı. Kendim de kutlamadım ztn bilemiyorm
Şart değil ama adet olmuş , ben çok geç tanıştım doğum günü pastalariyla
Kendi yaş günlerim dahil,
Anlamsız bulduğum eylemlerden.
Pastaya üfleniyorsa ben o pastayı yemem. İğrenç, neden tükürülür anlamıyorum 🙄
Belli bi yaşa kadar evet ama 32 tane mum dikemem artık, olmasa da olur mum xddddkk
Çok severim dileklerim hiç kabul olmuyor ama nedense🥲
Ne gerek var genciz daha biz bende 4 Ekim'de 37 olucam sen daha 28 yaşındasin diye düşün 😊
21 yaşındayım 4-5 senedir doğum günü kutlamıyorum 😒
Çocukken bunu yapıyorduk artık tadı kalmadı. Doğum gününüz kutlu olsun.
Hayatımda hiç doğum günü pastam olmadı hiç muma da üflemedim
Mutlu yıllar müdür
Yok ya sevmem
Ben seviyorum ya 50 oldugum da bile o pastayı kesmem lazım
Doğum günü kutlanmiyor benim
Pasta almiyorlar ki ne mumu😂
Yok sevmem öyle şeyler
Evet, severim.
Doğum günü kutlamayi sevmem mum üflemeyide 🙄
Severim mutlu eden bir şey
Mutlu yıllar dilerim. Pasta iyi oluyor ya.
Ne gerek var böyle şeylere, hiç uğraşmam 😀
Hayır doğum günü kutlamayı sevmiyorum
Pastaya gerek yok bence
Sevmem öyle şeyler. Genel olarak doğum günü sevmem
Evet, çok severim.
Evet severim, pasta yemeyi daha çok severim 😂
Çocuk gibi dilek tutuyorum hoşuma gidiyor birde.
Evet severim. Dilek tutmayı da...
Evwtt
Tabikide
sevmem
ayyyyyy ivettt
saçma buluyorum
tabikiii
Hayır hiç sevmiyorum
severimm
severim evet
Doğum günümü bir tek bunun icin bekliyorum ya
doğum günü kutlamam
Evet
Yok ya sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?