Doğum günü pastasına mum dikip üflemeyi sevenlerden misiniz?

Yeni yaşlar alıyoruz ahh eski yaşları birileri bize geri verse neyse amann Söylemesi ayıp 38 olduk

Doğum günlerinde pasta kesmek/üflemek şart mı?

Pastaya püf de hoh deme püf de))

Doğum günü pastasına mum dikip üflemeyi sevenlerden misiniz?
Doğum günü pastasına mum dikip üflemeyi sevenlerden misiniz?
Cevapla