Bu düzensiz hayat beni iyice asabileştirdi ne yapmalıyım?

Eleştirdiğim türden insanlara döndüm , özellikle yalnızlık ve düzensiz hayat beni iyice asabileştirdi herşeye kızıyorum anneme babama falan sürekli kızıyorum evde, en ufak sözleri gözüme batıyor arkadaşlara falanda aynı şekilde benim sesim falanda yüksek ve sözlerim kırıcı olabiliyor sonra üzülüyorum neden böyle yaptım diye :D nasıl sakinleştiririm ruhumu KS üyeleri

Bu düzensiz hayat beni iyice asabileştirdi ne yapmalıyım?
Cevapla