Nankör insanlar en sonunda kendine mi kötülük yapmış olmuyor?

Nankör insanlar en sonunda kendine mi kötülük yapmış olmuyor?

Bir insan canlısına iyilik yaptınız ve o da size nankörlük yaptı. Ona iyilik yapan size nankörlük ettiği için kendine yanlış yapmış olmuyor mu sizce de? En nihayetinde iyi insanlardan uzak kalıyorlar. İlla nankörlere kötülük yapanlar mı iyi gelir?

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Sorumu beğenen cevap veren herkese çok teşekkürler 🙋
Nankör insanlar en sonunda kendine mi kötülük yapmış olmuyor?
Cevapla