Ön yargı hayatta kalma mekanizmasıdır eski bilgi birikimine dayanarak güncel ve gelecek durumları analizi sağlar doğru yanlış o kişinin bilgi birikimi kadardır misal beni daha yüz üstü bırakmadı çok şükür ön yargıya devam
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Benim ön yargılarım yok 😎 çünkü bir insanı tanımadan eleştirmem ya da hakkında tahmin de bulunmam. önce tanırım ki tanıdıktan sonra bile olduğu gibi kabul ederim değiştirmem ya da düşüncelerim değişmez. ama eğer kötü bir insan ise yalan söylüyorsa tabi ki de düşüncelerim olumsuz olur.. 🍀
Bilinç altı dediğimiz mekanizma bizi, biz farkında olmadan yönlendiren mekanizmadır. O sebeple herkes oradaki verilere ( anılar, korkular, hobiler, fobiler , travmalar, önyargılar, telkinler vs..) göre yaşar