Sevgilinizle ayrıldıktan sonra onun geri geleceğini ve her şeyin bitmediğini hiss ettiniz ve o geri geldi mi? Bilinçaltında hissettiklerinize inanıyor musunuz? Bunu nasıl anlarız? sevgilimle ayrıldık, aniden. Ama içimde bir hiss bana henüz bitmedi diyor. Kendimi mi kandırıyorum acaba ya bilinçaltındakilere inanmalı mıyız?
teşekkürler
teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
bu bilinç altın değil.
bu umudun.
bilinç altın vücudunu yönetir. düşüncelerini bilincin yönetir. düşünmekte umut etmeni sağlar.
Umut peki bilinç ve düşüncelerimizi oluşturmaz mi
hayır umut acıdan doğar acının biteceği hayalidir. düşüncelerin de acını besler.
Aynen öyledir aslında ben kendimi umutla avundurmak istiyorum sanki
psikolojik bir şey.
Seninki nasıl olur bilemem ama benimki dönmedi boşuna bekledim bilinçaltım kendini kandırdı yani
Kaç sürelik ilişkiniz vardı? Sorması mümkünse. Ve sebep var mıydı ayrılmanıza? Geçmiş olsun kardeşim
3 yıl
Gösterilen sebep de birden anlaşamadığımızı farketmesiydi acavagahgsha
Çok üzücü...
Ya biz ayrıldık yaklaşık bir ay önce o ayrıldı ama hala konuşuyoruz bazen canım filan diyo anlamadım bende diyorum umudum var tabikide sevdiğim için
Ayrılırken arkadaş mı kalmak istediniz? Sormam ayıp değilse ayrıldıktan sonra o mu başladı konuşmaya ya sen mi? Ara sıra konuşuyorsunuz ama değil mi? Hayırlısı olsun kardeşim
Hayır arkadaş filan kalmadik. Numara değiştirdi hatta bir hafta sonra yazdı yeni numarasindan dayanamadim diye
O başladı yani konusmaya. Beraber uyuyalım filan diyo. Bide sevmiyorum seni diyip ayrilmisti.
Kardeşim afedersin merak ediyorum diye soruyorum. Kavga mı olmuştu aranızda? O bana arkadaş kalalım dedi ama ben tabi onunla iletişimi kesmek istemediğim için kabul ettim ama öyle konuşmadık ondan sonra. Ara sıra yazmak istiyorum ona ama onun beni yarıda koymasını ve bana sözler yeminler etmesine rağmen aniden değişmesi ve ayrılmasını düşündükçe yazmıyorum
Erkekler çok garip... aslında bizde en zor mesele aynı şehirlerde oturmamamız,
Evet kavga olmuştu ben bi kıskançlık yapmıştım sonra bu sinirden telefonu kırmış aynı gün numara değiştirmişti
Arkadaş kalmayı kabul etmeseydin keşke ya :( o sözleri umutları bana da verdi de bilmiyorum bakalım nolcak
Arkadaş kalalım derken de benim ismim artık yoktu rehberinde. Ondan önce hakkını helal et de demişti. İlk sevgilim olduğu için çok acı çekiyorum ona inandım hem ailemle ilişkilerim bozuldu hem de psikoloğa gitmeye de başladım. Ama ona hiç birini söylemedim zayıf görmesin beni. Arkadaş kalalım hakkını helal et dedi ben de tabi dedim ama her gün ne kadar ağlıyor stress yaşıyorum onu bilmiyor. Aslında çok diliyorum ki Allah onu çok pişman etsin. Bilmem olur mu
Kardeşim sence ben ona yazsam mı? Yoksa kendimi daha da değersiz ederim?
Yazma bence bir hafta filan bekle bi. Dua et cidden ise yariyo bende dedim allahım inşallah beni sever. Ayrılırken sevmiyorum seni demişti. şu an bana iyi davraniyo
Ama inşallah iyi niyetlidir yine ortada bırakmaz beni
Yaa kardeşim çok sevindim senin adına inşallah güzel olur senin için her şey. Bizde 10 gün önce ayrıldık. Sonra ilk bana hiç bir şey yazmıyordu ben onunla konuştum çok zor durumda olduğumu dedim o da ben ne yapa bilirim sana karşı bir şeyler hissetmiyorum dedi ben de seni affetmeyecem hakkımı helal etmeyecem dedim. O da beni rehberinden sildi. Sonra çok ağır konuştum düşündüm gerçi beni o yarıda koydu, mesaj attım söyledim ki sana karşı kin saklamak istemiyorum sonra o hakkını helal et dedi ve arkadaş kalalım dedi ben de kavgasız sorunsuz tabi dedim. O hakkımı ona helal etmemi bir kaç kez istemişti ondan önce de, bence artık ben tabi dediğim için vicdanı rahatladı ve umrunda da deği. Benim de umursamadığıöı düşünüyor belki çünkü en son çok rahat ve güçlü gösterdim kendimi ona. Ama keşke de hakkımı helal edemem deseydim. Neyse arkadaş kalmayı kabul etsem de artık günler geçti hiç bir iletişimimiz olmadı. Bu gün onun en çok sevdiği kitabı sipariş ettim istedim ona mesaj atayım söylemek için (eskiden hep aldığımız okuduğumuz kitapları paylaşırdık) Somra düşündüm de ne ismim var onun telefonunda ne de kendis aramıyor sormuyor ben de yazmayıp daha da küçük düşürmeyeyim kendimi. Kardeşim sen de benim için dua eder misin? İnan ailemle de ilk kez onun yüzünden sorunlarım var kendimi çok yalnız ve kötü hissediyorum Bir tek umudum Allah’ın her şeyi görmesi
Tabiki dua ettim şu an inşallah sana geri döner. Helal etmeseydin keşke hak etmemis bana sormuştu edersen mutlu olurum diye ben bisi dememistim. şu an ne yapıyoruz bende bilmiyorum ama. Sonuçta sevmiyorum seni dedi o da ben kıskançlık filan yapmıştım işte sinirlendi. Hani büyük bi hatam yoktu. Sever mi acaba beni ya sevsin istiyorum
Canim bence sevdigi Için yazıyordur, sensiz kalamadığı göz önünde. İnşallah her şey gönlünce olsun kardeşim, duan için de çok teşekkür ederim Rabbim kabul etsin tüm dualarını. Çok mutlu olursun inşallah. Ben ama kendim bişey yazmayayım değil mi? Yazmak da istiyorum da ama dediğim gibi ismimi bile silmiş umrunda da değildir belki göründüğü kadar..
Saolasin inşallah seninde duaların kabul olur allah gönlüne göre versin. Sen yazma bence biraz bekle bir iki hafta sonra yazarsin içinde kalmasin🤗
Teşekkürler kardeşim Allah’a emanet ol 🙏🏻
Sende allaha emanet ol 💕 dertlenmek istersen filan yanında olurum haberin olsun🤗
Yaa kardesim Cok tesekkur ederim Cok ihtiyacim var aslinda ne Iyi olurdu... Iyi ki varsin canim 🌺
Gizliden çıktım istek at istersen 🤗
Teşekkür ederim kardeşim ben burada yeniyim pek çok bilmiyorum 🙈 bence attım istek ama mesaj atmak istedim olmadı
Dur ben atiyim🥰