Kesinlikle daha güçlü yapar. Tabii ki zorluklarından nedenler bulanlara, kabullenenlere ve yılmayanlara etki eder bu durum. Hatta Hakan Mengüç bir kitabında bu olayı çok güzel örneklendiriyor. Sanıyorum ki ismi de "Kalbin Temizse Hikayen Mutlu Biter" olmalı.
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Güzel bir soru 😎 tabi ki de insanın değerini yükseltir. çünkü acı çeken insan olgunlaşmış demektir. nerede nasıl davranacağını biliyor demektir. ayrıca o kadar zorluğu da tek başına yaşaması ve atlatması insanın kalitesini değerini de arttırır. sevginin değerini daha iyi bilir insan.. 🍀
Daha değerli yapar ama bu yine kişiye bağlı. Çünkü yaşadığı zorlukları acitasyon haline getirip kendisini acındırmaya çalışırsa işte bu değerini düşürür.