Güzel insanlara çıksın yollarınz inşallah 🙏 herkese kocaman günaydın 🌸🌿🌸

Güzel insanlara çıksın yollarınz inşallah 🙏 herkese kocaman günaydın 🌸🌿🌸

Bence bir insanın değerini her zaman bilmelidir insan.. çünkü bir kişi gittiği zaman mesela öldüğü zaman ya da onu kaybettiğin zaman değerini anlamıyorsun.. fakat insanlar o kadar kötüler ki kimsenin özellikle de iyilerin değerini anlamıyorlar.. anca iş işten geçtikten sonra bilirler
afiyet olsun
Varlığıyla bir değer katmayan insanın zaten hayatımda yeri yoktur.
Hayat yolculuğu içerisinde şu veya bu şekilde yollarının ayrıldığı insanlar içinse yollarımızın neden ve nasıl ayrıldığına bağlı olarak yoklugunda da değer atfedebilirim. Aramızdaki sevgi ve saygı zarar görmemişse yoklugunda da benim için değerli bir insandır.
Ben insanların değerini varlıkta ya da yokluğunda değil ben bir insana değer veriyorsam o insanlarda bana karşı samimi olacak duruşunu bozmayacak yalancı olmayacak. Kıçı başı ayrı oynamayacak benim için en büyük değer budur
Varlıkta herkes dost olur herkes sever ama önemli olan yoklukta yanında olmak gerçek dost eş kardeş arkadaş yoklukta kendini belli eder söz varya düşenin dostu olmaz
Cevap
25Cevap
Kimse kimseyi varlığında değilde yokluğunda değerini anlıyor maalesef öyle bir düzen 👍😔
Kesinlikle öyle 👍 kaybettikten sonra anlaşılan değer de doyduktan sonra sofraya gelen tuza benzer i iş işten geçmiş oluyor
@r_engarenkyollar Çok doğru aynen öyle oluyor maalesef 😏
🙋👍🤗
Her şeyin değeri yokluğunda anlaşılır. Tabii o yokluk başka bir şey ile doldurulmadıysa
Çünkü insanoğlu ulaşamadığı herşeyin müptelası ulaştığı herşeyin nankörü dür oyuzden
Genellikle yokluğunda anlaşılır. Varlığın da kıymetini bilmiyoruz kimsenin.
@ertugrulkartal1903 peki neden birşeyin hep kaybedince kıymetini anlarız
Gelen gideni arttığı için ya da yalnız kalıp boşluğa düşüyor insan. Hep yalnız kalacağını zannediyor.
Çünkü insanoğlu ulaşamadığı herşeyin müptelası ulaştığı herşeyin nankörü dür oyuzden
Hım bilemedim renkli kadın 😊
Sen söylüyorsan doğrudur 🥰
Kadir kıymet bilen her zaman değer verir ve verdiği değeri hissettirir. Bencil ben merkezli kişiler sevgiyi ve değer vermeyi sadece kaybedince anlar
Bence varlığında hissettirmeli değerini yokken değerini anlasan da tren kaçmıştır bir kere geçmiş ola
Gunaydinlar ben de de turk kahvesi var acaba fal biliyor musunuz😊🌸
Günaydın çiçeğim 🌺 hayır fal bakmayi bilmiyorum canım
Afiyet olsun ☺️💗
Teşekkür ederim 🙏🌸❤️
Bir insanın değeri yokluğunda anlaşılır
@helene1 kaybedildokten sonra anlaşılan değerde doyduktan sonra sofraya gelen tuza benzer iş işten geçmiş oluyor
Ne olursa olsun varlığında değer verilmeli ki, yokluğunu görmek nasip olmasın. Değer ve kıymet bilen güzel insanlara çıksın yolunuz…
Siyahın değeri Beyazın içinde, Beyazın önemi Siyahın içinde anlaşılır... Varlığın değeri de yoklukta :)
Yokluğunda çünkü insan yanıbaşındakilerin kıymetini bilmiyor.
Genelde bir şeyin değeri yokluğunda daha çok anlaşılıyor.
Yokluğunda anlaşılır. Bunu kendim için de birçok kez duydum. :))
Yokluğunda anlayan sadece yalnızlığı sevmiyordur. İnsan yanındayken bilmeli kıymetini.
Varliginda bilinmiyorsa yokluğunda da bilinmesin
@r_engarenkyollar Varliğında değerini bilemezsen yokluğunda hiç aramazsın aklına bile gelmez ☕️🚬🥰afiyet bal olsun
Çok teşekkür ederim 🙏 çok naziksin ağzına yüreğine sağlık 🙏
@r_engarenkyollar Ben tesekkür ederim o senin güzelligin☕️☺️
🤗🤗🙋
@r_engarenkyollar gerçek hayatta da böyle rengarenkmisin 👋
o kişiyi tamamen kaybettiğimizde anlarız sadece
Değerin varsa o kişide yokluğunda anlaşılır, yoksa yokluğunda da anlaşılmaz.
İnsan değerliyse varlığında da yokluğunda da anlaşılır
Hayatımdayken değerlidir, değilse bir kıymeti kalmaz..
Yokluğunda çok iyi anlarsın
Kesinlikle 👍 kaybedilincede bunu bilmek geç olur iş işten geçmiş oluyor
Bencede maviş kaybedince anlaşılır her şey
Kesinlikle öyle 👍
Yokluğunda
Günaydın 🥰
Günaydın canım 🌺 ❤️
Varliginda deger bilinmeli. Yoklukta genelde deger bilme degil pismanlik oluyor. Keske varken degerini bilseydim duygusuna kapilabiliyor insan.
Varlığında anlaşılamıyorsa zaten yokluğunda hiç anlaşılmaz.
Varliginda degeri bilinenlerden olsun herkes keskelere yer kalmasin hayatta ins 😇
Ben varlığında anlarım. Benimkini yokluğumda anlarlar 🙃 demekki her iki türlü de mümkün.
akıllı insan varlığında anlar, aptal insan yokluğunda
Yokluğunda anlasilir
Hem varlığında hem yokluğunda anlaşılabilir
Kaybedince anlaşılır
Ne varsa yoklukta var
yokluğunda anlaşılıyor
Akıllı insan değerini varlığında bilir
Yokluğunda maalesef
Benim için değerli olan hep değerlidir.
Beyin varsa varlığında, yoksa yokluğunda.
Yokluğunda hissedilir.
Yokluğunda
Tabi ki yokluğunda
Özlenince anlaşılır.
genelde öyle olur
Yokluğunda
Yokluğunda
Ama bazı insanlar kıt olduğu için yoklugunuzda da anlamayabilir
varlığında
yoklugunda
Yoklukta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?