Kendimi bu dünyaya ait hissedemiyorum ve aşırı hassas bir insanım bu durumda ne yapabilirim?

her gün ağlıyorum artık yaşamak benim için eziyet gibi bir şey... kendimi bu yeryüzüne ait hissetmiyorum. hayatımda kimse yok olmadı da. bir arayışım yok, çevremde beni anlayan kimse yok. çok kırılganım kimseyi kırmıyorumama kalbim paramparça. bu dünyaya katlanamıyorum. hayatım kötü gidiyor. iş yok güç yok, vasat bir çevre ve dayım yok o yüzden de şanssızım... neden ben de diğer insanlar gibi olamıyorum neden? artık yaşamak acı veriyor geçmişte bana yapılan hiçbir kötülüğü atlatamıyorum. yaşamaya hevesim kalmadı gidip kıytırıktan devlet hastanesinde b, r psikoloğa dert yanmak da istemiyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
gncllllgö
Kendimi bu dünyaya ait hissedemiyorum ve aşırı hassas bir insanım bu durumda ne yapabilirim?
Cevapla