Kendimi bu dünyaya ait hissetmiyorum ne yapabilirim?

Sürekli durgunum. Kimseyle konuşmak gelmiyor içimden. İnsanlarla iletişime geçemiyorum ne diyeceğimi bilemiyorum. Sessiz ve donuğum. Yaşama zevkim olmadığı için mi böyle yoksa böyle olduğum için mi yaşama zevkim yok bilmiyorum. Artık tükendim.

Kendimi bu dünyaya ait hissetmiyorum ne yapabilirim?
Cevapla