Asosyallikten kendimi bu dünyaya ait hissetmiyorum normal mi?

Ailem dışında biri beni özlediğini söylediğinde tuhaf geliyor yadırgıyorum mesela, biraz değersizlik duygusu da var sanırım bilmiyorum. Benim hissettiklerimi yaşayan oldu mu hiç veya normal mi bu sizce

Asosyallikten kendimi bu dünyaya ait hissetmiyorum normal mi?
Cevapla