Arkadaşlar bu ara içim içime sığmıyor daralıyorum çok kötüyüm napmam lazım?

Harbi yani öyle böyle kötü hissetmiyorum ilk defa böyle oldu psikyatri falan herşeye gitmeyi düşünüyorum yanlızım çevrem yok eş dost sevgiliye dair birşeyim yok berbat biriymişim gibi hissediyorum neden?
Arkadaşlar bu ara içim içime sığmıyor daralıyorum çok kötüyüm napmam lazım?
Cevapla