Sevdiklerinizi kaybetme gerçeğiyle nasıl başa çıkabiliyorsunuz?

Annem kanser hastası son 4 aydır iyiye gitmek yerine daha da kötüleşiyor sanki. En son enfeksiyon geçirdiği için hastaneye yatmıştı 10 gün yattı iki gün önce çıkmıştı bugün babam tekrardan hastaneye götürmüş enfeksiyonu geri yükselmiş enfeksiyon merkezi beyin olabilir diye düşünüyor doktor. Hiçbir şey iyiye gitmiyor hep daha kötüsü oluyor sanki sonsuza dek böyle olacakmış gibi. Eski günlerimizi çok özlüyorum. Aklıma sürekli öleceği geliyor bu düşünceyi kafamdan atamıyorum

Sevdiklerinizi kaybetme gerçeğiyle nasıl başa çıkabiliyorsunuz?
Cevapla