Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Evet başarabilir tabi ki de.. zaten bir kadın ya da bir insan yalnızken güçlüdür bu sözü seviyorum.. etrafımızda bizi sevenler varken herkes güçlü olur zaten.. ama asıl olay bu hayatta yalnızken de güçlü kalmayı başarabilmektir.. ama bazen de öyle zor gelir ki insana sevgisizlik yalnızlık... 🍀
Yaşım henüz küçük olmasına rağmen bende üç yıl boyunca çok zor şeyler yaşadım. Ama yine de ayakta kalabilmeyi başardım. Madem yaşamaktan başka şansımız yok , o zaman hayatımızı güzelleştirmek için çaba göstermeliyiz. Izdıraplı geçen bir hayata ruhen ve bedenen daha fazla katlanamayız diye düşünüyorum 🙂
Maalesef günümüzde zorluklara tek başına göğüs germek zorunda olan kadınlar özellikle erkeklerle muhattap olacaksa biraz erkeksi davranmak zorunda kalıyor. Bizim cahil erkek kesim tarafından ciddiye alınmak için :(
Yine de özündeki dişiliği korumak önemli bence. Güçlü olsak bile zarafetimizden ve şefkatimizden fedakârlık etmemize gerek yok. Toplumda dişilik kelime olarak bile ahlaksızlık gibi algılanıyor, sıkıntı burada🙂
Dişiliğini kullananları saymazsak evet güçlü kadın olur. Neden olmasın ki? Mesafe, otorite, ciddiyet, çaba olduktan sonra erkek gibi davranmayarakta gayet iyi bir şekilde güçlü kalabilir. Çoğunluk böyle çünkü.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Bir kadın hayatta yaşadığı zorluklara rağmen erkeksi olmadan, dişiliğini koruyarak güçlü olmayı başarabilir mi?