
Hiç sevmediğiniz, görmek dahi istemediğiniz birini anlamak için çabaladınız mı?

Hiç sevmediğiniz, görmek dahi istemediğiniz birini anlamak için çabaladınız mı?
Hayır denemedim genelde cahil ve ahlaksız insanlara tahammül edemiyorum umursamamayı tercih ediyorum bunları anlamak için değerli vaktini harcamaya değmez inan.
Denedim ve hak verdim.
Sende de oluyor mu kimi dinlesen hak verme isteği?
Yesss
oh be yalnız değilmişim
Denedim bir çok kez. Çözümün kendilerinin yaptıkları hatalı seçimleri göremeyecek kadar girdap içine girmişler..
Cevap
10Cevap
Evet anlamayı denedim.. ve sonra dedim ki çok haklıymışım tahammül edemememin bir nedeni varmış ve iyice nefret etmeye başladım.
Genelde anlamak için dinlediğim insanda tahammül edemediğim özellik hep burnunun dikine gitmesi, e böyle davranınca da hiç anlaşılmıyor ki..
Tahammülü mu zorlayan nerdeyse her insanı anlamaya çalıştım ama ya karektersizler ya iki yüzlü ya da cahil
Hiç denemedim. Çünkü tahammülsüzlük duvarını aşamam biliyorum kendimi.
Denedim ama yine tahammül etmemek için bir sürü sebep bulunca anlamayi bıraktım.
Denedim evet farkettim ki iki yüzlünün tekiymis.. daha da nefret ettim
arkadaşım yok diye tahammül ettiğim olmuştur 🤷🏼♀️
🥺
Bir kere denedim..
hayır empatimi bunlara harcayamam
denedim ama tahammül edemedim
Evet, çünkı deliyim.
Hatırlamıyom kii 🥲 ama etmişimdir büyük ihtimalle
Çabalamadım zaman kaybı
Evet dinlerim genellikle
Menfaatçı kişileri sevmiyorum
İsim olmaz
Denemiştim...
evet
Denedim
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?