Egoist ve narsist insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben onlar da narsist kişilik bozukluk olduğunu düşünüyorum.

Egoist ve narsist insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla