AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Ne yaptığını bilseydik keşke
Kişisel gelişim kitapları okumanı tavsiye ederim ve derinden tüm pişmanlığınla tövbe et bı tövbe namazı kıl
Tövbe ettim fakat kendimi or***musum gibi artik masum degilmisim gibi hissediyorum nerede bir kotu kiz var kendimi artik onlardan olmusum diye dusunuyorum ve bu beni cok uzuyir yıpratıyor
Anlıyorum seni büyük ihtimalle sen daha hiçbir şeye hazır değilken sevgilin tarafından bazı şeylere zorlandın ve seviyorum diyerek belki de evlenme vaadi ile kötü bir şeyler yaptın ama bu senin asla kötü bir kadın olduğunu göstermez asla seni kötü bir kadın yapmaz kötü kadınların ne kadar kötü olduğunu görseydin asla böyle düşünmezdin onlar da asla ar haya namus edep ahlak kalmamış ruhlarını hissetmeyecek durumdalar ama gördüğüm kadarıyla sen öyle değilsin
Yok keske dedigin gibi bir sey olsa sevgilim bile olmadı ben 16-17 yaslarinda bir ergenken hormonlarima yenildim ama bir sey bilmedigim ve cinsel metin okumak istedigim icin ( p*rno mastürbasyon vs o zaman yanlis diye duusndum ve cinsel metin internette bulamadim ) ben de tanimadigim insanlarla bunlari konuştum ama bir kisiyle degil cok kisiyle anonim olarak konustum hatta birine yanlislikla telefonumu atmisim sonra benim degil o vs dedim ne kadar inandi bilmiyorum ama bjr sey olmadi fakat taniamdigim insanlarla farkli isim sehir meslek has vs soyleyip her seferinde farkli bir kimlik olusturdam da konustum sonucta ve bunun vicdan azabi bu yasimda bile beni birakmiyor mezuna kaldim derslerimi etkiliyor bu psikoloji kimseye de anlatamiyorum beni mahvederler c2 djye bjr yer var o Allahin cezasi uygulmqdyi indiridgimde adam bana saliklik yaptigi iicn onu engelledigimde bile sen krospusun dediler bunu ogrenirlerse mahvolurum😔
Ya bak herkesin tabiki bazı istekleri var bunlar zaman zaman yoğunlaşabiliyor bu tip şeyleri belli bir zamana kadar baskılamalıyızki düzgün bir hayatımız olsun. Ha bi hata yaptıysakta bunun dönüşü olmadığını asla düşünme en azından tensel bir temasın olmamış kendini o düşüncelerden uzaklaştırman lazım bak mesela sınavın varmış her gün ders çalış ilk zamanlar biraz zor olacaktır ama zamanla alisacaksin ben öğretmenim senin gibi dertleri olan çok çocuklar var bu kardan daha kötü durumda olanlar bile var sen gene gayet iyisin bence
Kendimi bacım gibi hissediyorum zaten yanlis olduguhu anladiktan sonra tovbe ettim ve bir daha asla yapmadım tekrarlamadim ama kotu yola düşmüş bacım gibi hissediyroum bu dusunce beni cok rahatsiz ediyor😔
Ben cok akilli bir kizdim boyle setler adla yapmaz derler benim icin en cok da bu beni uzuyor oyle bir hata yaptimki dönüşü yok😔
Ya ne demek dönüşü yok saçmalama öyle şeymi olur sanki dünyanın sonu gelmiş gibi konuşuyorsun bak ne güzel pişman olmuşsun doğru yolu görmüşsün şimdi seni yeni bir hayat bekliyor geçmişi sileceksin sınavlarına çalışmaya başlayacaksın ve bembeyaz güzel bir hayat seni bekliyor olacak. Dünyaya bir kere gelmişsin her kes hata yapar bak bende zamanında seninkine benzer bazı hatalar yaptım ama şimdi bende doğru yolu gördüm hayatım güzelleşti ve güzel şeyler olmaya başladı seninde içinde bu gücün olduğundan eminim
Ben hayatimi duzletip guzelelstirmek ivin her seyi yapıyorum fakat bacım oldum gecmisimde ve ileride masum temiz bir kiz olamayacgim cunku o hatalari yapmtim gibj dusunceler var aklimda bunlar beni yipragiyor bacım olmus olmak istemiyorum
Sen kaç yaşındasın
18 yaşındayım su an
Kaç yaşında başladın C2 ye
O da 17den 18e gecerken yuklemistim simdi kullanmıyorum ama orada bun kadar yanlis bir sey yapmadim sadece bana sapiklik yapanlara kufur ettim bir de eglencesine erkeklere tanisalim mi ayzip ko usmayi kapatiyordum malım iste ama sonra onu da birkatim yani su an oyle yerlerden uzagim helsinin vicdan azabi var icimde ve asla bunlari tekrarlamayacagim ama kendimi bacım olmus gibi hissediyorum ve masum temiz akilliligim bir sureligine gitmis geckisi temiz hir insan degilim ve bu beni cok yıpratıyor stresten bas agrilarim olmaya basladi
Ya insanlar neler neler yapıyorda yüzleri kızamıyor sen en azından hatanın farkındasın okulda olanları bı anlatsam sana aklın hayalin durur yani bu kadar kötü şeyler varken sen bence doğru yoldasın şu an hatanı kabullenmişsin ve artık yeni beyaz sayfalar açmaya hazırsın kötü hissetmeme gerek yok
Kotu hissetmemdeki sebep masumlugum temizligin gitmis hisssetmem ve aklımda artik sen de bir bacım o kizdigin kizlardansin ucuzlastirdik kendini doye düşünüyorum
Herkesin masumluğu bir gün gidiyor maalesef önemli olan hatalardan ders çıkartmak sen çok temiz yürekli bı kızsın bence bu sorunların üstesinden geleceğinden eminim salma hemen kendini bu seni daha kötü yapar o düşüncelerden uzaklaş ve ben artık yapmayacağım öyle şeyler de emin ol geçmişte kaldıkça unutup gideceksin
Sadece hic boyle setle ryapmamis temiz insanlardan olmak istiyordum sindi ise belli bir donem d eolsa bacım olmus oldim ve bu beni cok rahatsız ediyor mide bulantisi ve bas agrilarindan her kotu kiz gördüğümde onlari yargklayamazsin sen de onlardan oldun artik diye dusunmekten delirmek uzereyim
Bak sen çok akıllı bı kızsın nefsine uyup böyle şeylere kapılmışsın ama asla sen onlar gibi değilsin sen kendini onlar gibi göreceksen ben öleyim o zaman 😂
Yani bacım olmadim mi🥲
Bacım ne demek Bİlmiyorum ama olmadın tabiki 😂
Or*ospu yazmistim
Ha tamam şimdi anladım ama o*spu olmadın merak etme asla öyle biri değilsin ve senin kadar güzel kalpli biri o*spu olamaz zaten
Ama aileme veya baskaina soylesem bana o gozle bakcak ve belki ileride evlendigimde temzi degilsin siyio jstemeycekler benj😟
Bu sadece ikimizin arasında kalan bir sır olacak kimse bilmeyecek sende ağzını sıkı tut anlatma kimseye canın sıkılırsa yaz arada dertleşiriz kendine gelirsin
Teşekkür ederim
Rica ederim kendine iyi bak dediğim gibi eğer sıkıntıya düşersen gene yazabilirsin görürsem yazarım mutlaka kaybetme kendini. Ha bu arada senin geçmişini kurcalayan biriyle asla evlenme
Bugün daha iyimisin
Hayir çok stresliyim hem dersleri yetistirememenin stresi hen de ara ara aklina geliyor sen bacım oldun kotu yola dustun ciksan da temzi degilsin dusunceleri. Takildilar aklima ve basim agriyir stresten ikisi bir olunca cok kotu oluyorum keske kendime bunlari dogru olmadiginj söyleyebilsem ama ahlakımin bozulduğunu o kadar cok dusunuyroum ki nerede masum burunj gorsem ben de eskiden onlardandim artik degilim diyip kendimi onların yanina yakistiramiyorum
Bak bu kadar yıpratma kendini psikolojik olarak toparlaman lazım eğer gerçekten toparlayamayacak gibiysen ilaç tedavisi alman lazım istersen konusabiliriz
İlac tedavisi almak istemiyorum sinav senem ve o ilavlarin yan etkileri olabiliyor sadece bu dusuncelerden kurtulmak istiyorum ders calismayi yavas ayvas duzeni oturtuyorum biraz da hız kazanmaya baslayinca onun stresi azaldı fakat bu bacım dusuncesi ara ara aklima geliyir taniamdigin adamlarla cunsellik konuşmak orispukuktir ustelik bir kisiyke de yapmadın ne kadar duzelirsen duzelsin gecmisin kirlendi temizlerw layık degilsin dusunceleri geliyir ara ara onlarin stresi hala duruyor🥺
Ya ben zamanında senden çoook daha büyük hatalar yaptım ama yanlış olduğunu anladım bıraktım birdaha yapmadım birdaha yapmama düşüncesi beni o psikolojiden uzaklaştırmıştı. Sen de o konuşmaları yaptığın bir siteyi falan kapattıysan zaten bir bağın kalmadı öyle şeylerle. Sana o amaçla yazan erkekleride uzaklaştır kendinden. Emin ol sınavda başarılı olunca herşeyi unutacaksın. Ama sakın üniversitede bu hataları yapma
Yapmam bjr daha ama su var sadece c2 de baan sapiklik yapan kaz lara istersin vs diyen bir adam vardi ben de anan gibi sanma mi ne oyle bir sey demis engellemiştim ve asla c2de oyke paylasimlar yapmiyordum yani ayip seyler yapmiyordum profilim anonim normal bir kiz orofiliydi sadece eglencesine arada millete yazip yaw he hani trollemwk mi ne diyirsunhz buna bilmiyorum ama sapiklik yapmiyordum neyse ailem o adamla kinhsmayi hordu ve uygulamaya bakti yorunalrina filan ve bana o gunden sonra or*** dedj ama ben o uygulamayi yüklerken bir suru iyi yorum vardi ve instagramda vs oldigu gibi burada d spiklar var inkar her yerdeler demisti yani diger sosyal medya uygulamalari gibi saniyrodum neyse iste o gunden sonra her kavgada bana bacım insanlarla fingirdestin vs diyirlar ustelik bagirarak dedikleri icin komsular da duyuyor aslinda bu psikolojiye girmemin sebebi biraz da bu
O zaman senin iyi bir sınava çalışıp aileden uzaklaşıp kendi hayatını kurman lazım o yüzden çok iyi çalış sınava iyi bir bölüm kazanmalisin
Calismaya calsiiyorum ama surekli siddet sonra agir laflar derken motivasyin vs klamqdigi gobi kafa baska seyle mesgul oluyor ve dusununce evet haklilar bacım ben dusunceleri kafamda olusuyor sonr akendinj degersiz hissediyorum saglik vs umrumda olmiyor dersimi birakiyorum surekli bas agrisi odaklanma problemi yaşıyorum çünkü
İnsta falan var mı ordan konuşalım burdan çok giremiyorum
Yok hepsini sildim buraya da arada googledqn giriyorum
Konuşmak istemiştim ya böyle uzun uzun olmuyor
Konuşmak isterdim yani seninle uzun uzun
Başkalarıyla fingirdesmwdim ama sanaldan konustum ve mesela arkadaş ediniyorum ne jadar duzgunler edkiden ben de inalrsqn dim ama srtik degilim ben onlari hak etmiyorum diye dusunuyorum ve bunu hakli bukiyorum sorun burada bana oyke bir sey yapin ki ben hakli bulmayyaim kendime sanal or*** demeyeyim artik😢
Sadece bhnu istiyorum
Bunu burada konuşarak çözemeyiz ama bende onu anlatmaya çalışıyorum
İletişim numaranı verebilirsin istersen sonra silersin zaten artık bu soruya bakan yoktur
Numaramj kimseye vermem istemiyorum buradan konusmak iyi olur litfen buradan devam edelim bir de sabah annem beddua etti hem de bos yere bkr insan cocuguna insallah bu evden olun cikar dirin girmez der mi
Sinriim bozuk dershanede derslere odaklanamqdim sirekli daldim hocakar surekli beni derse döndürmek icin ugrasio durdular
Kafanı dolu tutmak lazım yoksa dönüp dolaşıp aynı negatif düşüncelerinle başbaşa kalırsın
Anlat bi ne oldugunu ozeldende yazabilirsin istersen
Ya yanlışlıkla bakireliğini bozdun ya da birine verdin.
Ikisi de degil ama enzeri
Konuşmak istersen fikir verebilirim
Tövbe ettim fakat kendimi or***musum gibi artik masum degilmisim gibi hissediyorum nerede bir kotu kiz var kendimi artik onlardan olmusum diye dusunuyorum ve bu beni cok uzuyir yıpratıyor or*ospu olmus olmak istemiyorum ama olmusum gecmisi yemiz masum bir kiz olmak istiyordum ama o d hitti doye hissediyorum bu beni cok yipratiyor bas agrisi ve mide bukantisindan biktim mezuna kaldim derslerime odaklanamiyorum stresten
Her ne yaptıysan tövbe et. Günaha karşı yapılacak en güzel şey tövbedir. Öpüşmek elletmek nude atmak mı naptın bilmiyorum ama bu tür şeyler yapmışsan bile tövbe et ve bu tür şeylere dönme bir daha. Ondan sonra derslerine geleceğine odaklan kimse günahsız değil önemli olan günaha daha fazla batmamak
Dediklerini yapmadim anonim oalrak internetten ozel seyle rkinustum tanimadigim insanlarla
Onları bende yaptım 😅 ama yapmak istemezdim tabii. Ama ben reelde yapmak istemiyorum evlendikten sonra yapmak istiyorum
Ben de reelde yaomadim ve unlari yaparken hep sahte bir profil olisturup soyledim kim omdugum hakkinda yalans oyeldim her seferinde baska bir isimde baska isimde baska jslerle ugrasan farklı aillerde büyümüş biri oldum ama sonucta yaptığım cok yablisti or*ospular gibi tabimafogim adamlarla resmen bunu konusmus oldun cinselligi bu sekikde öğrendim ama gercekten cok vicdan azabi çekiyorum nerede masum temiz kiz horsem ben artik jnlardan degilim diye duusnup uzuluyorum kimse de bilmiyor ama o kadar uzucu ki kimseye anlatamiyorum stres beni oldurecekmjs gibi agri yapiyor 🥺
Gerçekten abartıyorsun. O kadar abartıyorsun ki sağlığına zarar veriyorsun. bacım demek çok farkli bir şey senin onlarla alakan bile yok. Anonim olarak konuşmuşsun bitmiş gitmiş. Tövbe edip bir daha yapmasan tamamdır üzme boşuna kendini.
Ama bunh birine söylesem annem babam kgremse mesela bana or*ospu derler masumlugun gitmis kirlenmisssin dogru yoldan cikmissin derler
Allah'ını seversen kim günahsız ki? Benimde yaptıklarımı söylesem erkeğin bacım derler 😅 ama sadece online yaptım reelde yapmam. Namazımı kılan biriyim ama kendimi tutamıyorum. Birini sevip evlensem sosyal medya bile kullanmam sadece ailemle ilgilenirim. Şimdi sadece konuşuyorum mesaj yoluyla anonim olarak o da çok kötü değil yani. Sen yüklenme kendine millet neler neler yapıyor kaç erkekle yatıp kalkıp sonra başkasıyla evleniyorlar sen iki adamla anonim olarak konuştun diye orspu olmazsın.
İşte eskiden eleştirdiğim ve iyi ki temiz amsukun dedigim kizlar gibi oldum artik masum degilim gibi hissediyorum yani hayatimdaki ikk erkek ilerideki kocam olmamais olacak cunku baska kisilerle ayip seyler konuştum 🥺
Merak etme tövbe etsen hiçbir şey olmaz. Eminim ki karşına iyi bir erkek çıkacak. Sen sen kimseyle sevişme. Evlenirken sorarsın sevgilin oldu mu bir şey yaşadın mı öpüşme sevişme gibi
Sadece bacım dogrubyoldan ciktin masumluğun gitti kotu kizsin bundan sonra duzelsen de fayda etmez vunku sen bunj yaptin dusuncelerinden kurgukmak istiyorum cunku o an tamam diyorum gidiyir ama ertesi gun tekrar tekrar geliyir
Bu vesveseden başka bir şey değil. Şeytanı dinlenme. Sen tövbe ettiysen gerisine karışma 🤗🤗
Ama dusununce evet dogru hakli diyroum cunku tanimadogim cok insanla konustum ayip seyleri yani o vesvesenjn hakli olmasi beni üzüyor
Olan olmuş buna takılırsan psikolojine zarar verirsin. En iyisi unutup bir daha yapmamak.
ne yaptın onu da bilseydik
Ozelci tayfa akın eder şimdi
hıc sevgılı oldumu o ne dıyor bu duruma?
Anlatmalısın birine merak etmedim desem yalan olur
hurmalar tirmalar
Ah bea
Ankatmak ister misin
zamanla gecer
Ne yapmış olabilirsin
Ne yaptin
Hata neydi ki mesela
Ne yaptin ki