Ergenlikte yaptığım sapıklıklar aklımdan çıkmıor çok pişmanım yaşamak ağır geliyor?

ne yapmam lazım unutmak için küçük büyük demeden çevremdekileri taciz ediordum şu an 20 yaşındayım hiç aklımdan çıkmıor boşlukta gibiyim

Ergenlikte yaptığım sapıklıklar aklımdan çıkmıor çok pişmanım yaşamak ağır geliyor?
Cevapla