Neden büyük bir hata yapiyormusum gibi vicdan azabı hissediyorum?

Sevgilim var ve ilişki yaşadım. Buluşmaya giderken buluşurken bile sanki aileme haksızlık ediyormusum gibi içimde vicdan azabı var ailem sabahtan akşama kadar çalışıyor ama ben keyfime bakıyor sürtüyorum onlar beni evde biliyor ama ben erkek arkadaşımla sevişiyoruz. Bu çok ağrıma gitmeye başladı. Kötü hissettirmeye başladı. Neden böyle oluyor olabilirim. Bu yüzden artık sevgilimle buluşasım gelmiyor sevgili yapmak bile istemiyorum. Annemin gözünde masum tatlı kızım diye severken yaptıklarım aklıma geliyor ve daha kötü hissediyorum. Ne yapmam lazım çok kötü hissediyorum arkadaşlar.
Neden büyük bir hata yapiyormusum gibi vicdan azabı hissediyorum?
Cevapla