Çok kezbanım? nasıl kezbanlıktan kurtulurum?

kezbanlıığm şu yönde benim ; hiç kimseyle çıkmadığım için bir erkeğin yanında rahat olamıyorum, çok kasmıyorum ama rahatta olamıyorum. En önemlisi de utanıyorum bunu üstümden nasıl atabilirim ya ben rahat kız olmayı çok isterdim herkesin yanında hiç kasmayan tipler vardır ya
Çok kezbanım? nasıl kezbanlıktan kurtulurum?
Cevapla