Karakter-kisilik bölümünde soru görüş paylasan insanlarda ayrı bir vizyon var farkettiniz mi?

Yani diger bölümlerde paylasım yapanlar da iyidir ama bu bölüm ayrı bir spiritüel. Siz ne düsünüyorsunuz bu konuda?

Karakter-kisilik bölümünde soru görüş paylasan insanlarda ayrı bir vizyon var farkettiniz mi?
Cevapla