Bu hislerle nasıl baş edeceğim bilmiyorum bilenler yardımcı olabilir mi?

6 Şubat depreminden sonra sürekli her saniye her dakika sallanıyorum gibi hissediyorum en ufak sese korkuyorum 🥺ayaktayken otururken gözüm sürekli avize de seste bir türlü atlatamadim tek olunca da daha çok korkuyorum 😐 önceleri günlerce yalnız kalabilirdim ama şimdi çok tedirgin oluyorum 😐

Bu hislerle nasıl baş edeceğim bilmiyorum bilenler yardımcı olabilir mi?
Cevapla