Eleştiri alınca saldırıya uğramış gibi hissediyorum, bu nasıl geçer?

Bugün iş arkadaşım beni bu konuda uyardı. Raporlarına dikkat et gibisine. Kötü niyetli olduğunu düşünmüyorum. Ona da ters davranmadım. Ama kendimi sabahtan beri kötü hissediyorum. Eleştiri çok moralimi bozuyor. Kötü niyetli olmasa da. Bu durumu nasıl düzelticem?

Eleştiri alınca saldırıya uğramış gibi hissediyorum, bu nasıl geçer?
Cevapla