Erkenden öleceğimi çocuk yaşlardan beridir hissediyorum. Namaza başladım. Sanki çok yakın sebebi nedir?

Çocukken hep derdim 30 lu yaşlarda veya daha erken öleceğimi diye. Sanki ölüm bana çok yakın gibi geliyor. . 24 yaşındayım çok şükür namaza başladım 4 gündür düzenli kılıyorum. Umarım kapanmak ta nasip olur ama bu his beni üzüyor ağlıyorum her gece. Geç mi kaldım namaz için. Ama nedense hep Allah etmesin erkenden gidicwk gibi hissediyorum ve namazımı devamlı kılmak zorunda hissetmeye başladım bahanem yok çünkü namaz kılmamak için.
Erkenden öleceğimi çocuk yaşlardan beridir hissediyorum. Namaza başladım. Sanki çok yakın sebebi nedir?
Cevapla